www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۰۳ 1398/02/07

یک بام و دو هوای رئیس فدراسیون بوکس/ صبح حمایت از کادرفنی، ظهر برکناری!

رئیس فدراسیون بوکس طی چند روز گذشته با مصاحبه های احساسی در مورد نتایج تیم ملی بوکس در مسابقات قهرمانی آسیا بازهم بوکس را به حاشیه کشاند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، مسابقات بوکس قهرمانی آسیا از سی‌ام فروردین‌ماه آغاز شده بود که روز گذشته ششم اردیبهشت‌ماه این رقابت‌ها به پایان رسید و تیم ملی بوکس کشورمان با ترکیب ۹ ملی پوش راهی مسابقات قهرمانی آسیا شد و در پایان با کسب یک مدال برنز به کار خود پایان داد. ضمن اینکه مسابقات بوکس قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۷ به میزبانی کشور ازبکستان برگزار شد که ۸ ملی‌پوش در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند و در آن مسابقات نیز تنها یک مدال برنز دستاورد بوکس ایران در ازبکستان بود. خمینز کوبایی به عنوان سرمربی تیم ملی بود،‌علی استکی، ‌اصغر اشرفی، جاسم دلاوری و محمد عاشری در آن رقابت‌ها به عنوان مربیان تیم ملی کنار مربی کوبایی فعالیت می‌کردند. در واقع سال ۲۰۱۷ تیم ملی بوکس ایران با یک مربی خوب خارجی همان نتایجی را کسب کرد که تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها کسب کرده است.

صبح امروز (شنبه) حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره نتایجی که در تایلند برای تیم ملی بوکس رقم خورد ‌چیست، گفت: ما بارها گفته‌ایم تیم ملی جوانی را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کردیم. بوکس ایران در آسیا شرایط سختی را دارد. همه تیم‌های آسیایی رشد خوبی داشته‌اند، حرف اول را در بوکس؛ آسیایی‌ها می‌زنند. با این حساب کار برای ما در قهرمانی آسیا، کار سختی است. باید تلاشمان را بیشتر کنیم. من بارها گفته‌ام در حال حاضر در بوکس ایران سرمربی‌ای بهتر از اکبر احدی نداریم، اگر بخواهیم یک مربی خیلی خوب را به ایران بیاوریم، باید رزومه‌ای خیلی بهتر از احدی داشته باشد. در حال حاضر پیگیر کارهای مدنظرمان هستیم تا شاید یک مربی خارجی پیدا کنیم.

اما هنوز چند ساعتی از گفت‌وگوی ثوری نگذشته بود که او طی ارسال پیامی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: برای پیشبرد بوکس کشور یک مربی خوب خارجی جایگزین اکبر احدی می‌شود! ثوری بلافاصله دقایقی پیش در فضای مجازی گزینه نهایی فدراسیون بوکس برای هدایت تیم ملی را معرفی کرد.

گویا “بولت نیازیمبتوف” که سابقه سرمربیگری تیم ملی ترکیه، کره جنوبی، عراق، تیم جوانان قزاقستان، آبلاتی و مربی ارشد تیم آستانه ایرلانز را در کارنامه خود دارد، گزینه فدراسیون بوکس است. وی مربی سه ستاره است و توافقات اولیه فدراسیون بوکس با این مربی انجام شده.

جالب اینکه ملی پوشان تیم ملی بوکس امروز با انتشار عکس اعضای کادر فنی و شعار «همه با هم تا المپیک ۲۰۲۰ با حمایت فدراسیون» حمایت خود را از کادر فنی تیم ملی اعلام کردند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید