www.khabarrazmavar.ir

تکواندو قهرمانی جهان- کره جنوبی؛

شناسه خبر : ۱۱:۴۴ 1396/04/05

یعقوبی به کره جنوبی باخت/ حذف در یکقدمی مدال

ابوالفضل یعقوبی عضو تیم ملی تکواندو کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی مقابل نماینده کره جنوبی بازنده شد و از دست یابی به مدال بازماند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، تکواندوکار وزن ۶۸- کیلوگرم تیم ملی کشورمان که با سه پیروزی به این مرحله رسیده بود، در پیکار با «دای هون لی» از کره جنوبی در حالی که دو راند اول را به سود خود خاتمه داده بود، در نهایت  ۱۵ بر ۱۱ نتیجه را واگذار کرد و از رسیدن به مدال مدال بازماند.

این حریف کره ای رنکنیگ یک دنیا را در اختیار دارد در وزن سوم دو طلای جهان، در وزن چهارم دو طلای بازیهای آسیایی ۴ طلا، یک نقره و یک برنز هم از مسابقات جایزه بزرگ طی سه سال گذشته کسب کرده است.

این نماینده کشورمان بعد از یک دور استراحت، «عبدالعزیز» از سودان را ۲۵ بر ۵، «سرگئی واردازاریان» از ارمنستان را ۲۷ بر۴ و »جاویر پرز» از اسپانیا را با امتیاز طلایی شکست داده و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرده بود.

در رقابتهای امروز تیم کشورمان دو نماینده داشت که پیش از حذف یعقوبی، ملیکا میرحسینی در وزن ۶٧- کیلوگرم بعد از برتری مقابل «شریا سینگ» از هند با نتیجه ۲۷ بر ۶، در پیکار با «تاتار نور» از ترکیه  ۴ بر ۲ نتیجه را به واگذار کرد و از ادامه مسابقات بازماند.

تاکنون ۵  تکواندوکار از کشورمان در این دوره از مسابقات به دیدار رقبای خود رفته اند که  آرمین هادی پور به نشان نقره و مسعود حجی زواره هم به نشان برنز دست یافته اند.ناهید کیانی ، ملکیا میرحسینی و ابوللفضل یعقوبی  هم از دور رقابتها حذف شده اند.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.