www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۳۹ 1398/02/25

یا مبارزه با بدر هاری یا ترک GLORY !

ریکو ورهوون تنها شرط تمدید قراردادش با گلوری را مبارزه با پسر بد کیک بوکسینگ عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، ریکو ورهوون قهرمان سنگین وزن GLORY از مسئولان این سازمان خواست تا مقدمات ریمچ او را برابر بدر هاری در ماه دسامبر فراهم کنند.

ریکو و بدر دسامبر سال ۲۰۱۶ و در رویداد GLORY Collision به مصاف یکدیگر رفتند که باوجود برتری کیک بوکسر مراکشی در راند اول مبارزه ، آسیب دیدگی دست راست او باعث شد تا قهرمان هلندی با ناک اوت فنی پیروز مبارزه شود و این نبرد به بدترین شکل ممکن به پایان برسد. پس از این مبارزه دو فایتر خواهان برگزاری یک ریمچ در سال ۲۰۱۷ شدند که البته بخاطر به زندان رفتن بدر هاری و عدم آمادگی او و به دنبال آن محرومیتش به خاطر پرونده دوپینگش در مبارزه با حصدی جرجس سبب شد تا مبارزه دوم ریکو و بدر تا به امروز رخ ندهد.

با وجود اینکه بدر هاری دوران محرومیت ۱۹ ماهه خود را سپری می کند ولی GLORY در یک قرار ملاقات با او در لندن قرارداد اختصاصی جدیدی به او پیشنهاد داد و پسر بد با امضای قراردادی به مدت سه سال دیگر در رینگ گلوری باقی خواهد ماند.

اما نکته جالب اینکه ریکو ورهوون پس از انجام آخرین مبارزه اش در سپتامبر ۲۰۱۸ تا به امروز بدون قرارداد بوده و گلوری هنوز با قهرمان سنگین وزن خود بر سر تمدید قرارداد به توافقی دست نیافته است.
ورهوون برای تمدید قراردادش با GLORY یک شرط به گفته او ساده دارد و آن مبارزه با بدر هارب در ماه دسامبر پیش روست.
“می خواهم مبارزه بعدی من برابر بدر باشد. اینجور که من حساب کرده ام ما می توانیم در ماه دسامبر با هم مبارزه کنیم. گلوری دیگر دلیلی برای معطل کردن بیشتر ندارد. من از زمان آخرین مبارزه ام که ماه سپتامبر سال قبل بود تا ماه دسامبر پیش رو حدود یک سال و سه ماه هیچ مبارزه ای انجام نداده ام. بعد از مبارزه اول من و بدر همه می دانند که آن مبارزه آنطوری که باید تمام می شد نشد‌. هم من هم بدر مبارزه دوم را می خواهیم. بدر قرارداد جدید خود را امضا کرده ولی من همچنان بدون قرارداد هستم و امضای قرارداد جدید به گلوری و اجابت درخواستم بستگی دارد. شرط من برای تمدید یک شرط ساده است. یا بدر هاری را برابر من قرار دهند یا گلوری را ترک می کنم. همه چیز به آنها بستگی دارد و در این فرصت من و تیمم می توانم پیشنهادات سایر سازمان ها را بررسی نماییم.”
قهرمان سنگین وزن گلوری پیشنهاداتی از جانب چند سازمان کیک بوکسینگ و MMA دارد که جدی ترین آنها سازمان آسیایی ONE Championship می باشد که برای داشتن ورهوون بسیار مشتاق هستند. اکنون باید منتظر ماند و دید که آیا GLORY با پیش شرطی که قهرمانش برای تمدید قرارداد گذاشته توافق خواهد کرد یا خیر؟!

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید