www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۱۷ 1394/03/02

گل بود به سبزه نیز آراسته شد؛ زارعیان برکنار شد؛ زارعیان برکنار نشد!!

  آرش میر اسماعیلی نایب رئیس فدراسیون جودو در گفت و گو با چند خبرگزاری رسما خبر از برکناری زارعیان، سرمربی تیم ملی بزرگسالان داد؛ این در حالی است که زارعیان نیز در اقدامی متقابل اعلام کرد با وجود اینکه خبر برکناری‌اش از جانب مدیر تیم‌های ملی اعلام شده، اما کماکان به کارش ادامه می‌دهد. […]

 

آرش میر اسماعیلی نایب رئیس فدراسیون جودو در گفت و گو با چند خبرگزاری رسما خبر از برکناری زارعیان، سرمربی تیم ملی بزرگسالان داد؛ این در حالی است که زارعیان نیز در اقدامی متقابل اعلام کرد با وجود اینکه خبر برکناری‌اش از جانب مدیر تیم‌های ملی اعلام شده، اما کماکان به کارش ادامه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز، مجید زارعیان در خصوص اعلام خبر برکناری اش از سوی مدیر فنی تیم های ملی جودو گفت: “میراسماعیلی نمی‌تواند من را از سرمربی‌گری تیم ملی کنار بگذارد، چرا که رییس فدراسیون به من حکم داده و تنها رستگار است که می‌تواند من را از تیم ملی برکنار کند. من پس از این خبر لحظاتی پیش با رستگار صحبت کردم و او تاکید کرد “با قدرت به کارت ادامه بده و خبر برکناری‌ات به هیچ وجه صحت ندارد.”

در مقابل میراسماعیلی نیز در خصوص تغییر در سرمربیگری تیم ملی تاکید کرد: ” به دلیل نتایج ضعیفی که تیم ملی جودو در رقابت‌های قهرمانی آسیا کسب کرد و از آنجا که رقابت‌های بسیار مهمی را برای کسب سهمیه المپیک 2016 در پیش داریم، در نهایت به این نتیجه رسیدیم که سرمربی تیم ملی را کنار بگذاریم. اکثریت جودوکاران تیم ملی با نحوه کار زارعیان مشکل داشتند و مشکلاتی در تیم ملی به وجود آمد که باید به درستی مدیریت می‌شد اما متاسفانه این کار صورت نگرفت. مسئولیت فنی تیم ملی بر عهده من است و من در این باره تصمیم گرفتم”.

در روزی که گویی فدراسیون های کاراته و جودو به صورتی کاملا خودجوش به دنبال انجام اصلاحاتی در ساختار تیم های ملی خود هستند، مسائل مطرح شده از سوی نایب رئیس جودو و سرمربی تیم ملی از یک طرف و سکوت رستگار به عنوان رئیس فدراسیون که اظهار نظر صریح وی می تواند فصل الخطاب در جودو باشد، این فدراسیون را در آستانه حاشیه تازه ای قرار داده است.

در این شرایط با پا در میانی بزرگترهای جودو است که می توان طرفین را به آرامش و منطق دعوت کرد و اینکه چه بسا با یک نشست فوری و جلسه مشترک بین میراسماعیلی و زارعیان، سوء تفاهم و مشکل به وجود آمده را برطرف ساخت. شکی نیست آرش میراسماعیلی و مجید زارعیان، هر دو از سرمایه های جودوی ایران بوده و از دست دادن هرکدام از آنها، قطعا می تواند ضرری برای جودوی ایران محسوب شود. جودو بیش از هر زمان دیگری در آستانه رقابت های مهم کسب سهمیه المپیک به آرامش نیاز داشته و در این گذر، با بکار گیری تمامی بضاعت و سرمایه موجود می تواند امیدواری لازم را نزد علاقمندان و قهرمانان خود در گذر از هفت خوان المپیک ایجاد نماید.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.