www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۱۵ 1396/08/24

گل آرا: مدال هایم را از زیر آوار بیرون کشیدم / مردم به پتو و چادر احتیاج دارند

فروتن گل آرا بوکسور ملی پوش کشورمان گفت: بعد از اینکه خبر زلزله را شنیدم از اردوی تیم ملی خودم را به سرپل ذهاب رساندم و دیدم خانه و تمام شهرمان ویران شده است.

فروتن گل آرا در گفتگو با پایگاه خبری رزم آور ، بیان کرد: زمانی که زلزله آمد من در اردوی تیم ملی بودم، بعد از زمین لرزه خودم را از تهران به سرپل ذهاب رساندم و دیدم تمام شهرمان با خاک یکسان شده است وچیزی از خانه ها باقی نمانده است، این صحنه فاجعه آمیز ترین صحنه ای بود که در زندگیم دیدم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اتفاقی برای بستگانش افتاده است یا خیر، بیان کرد: خدارا شکر از خانواده و بستگان نزدیکم کسی فوت نشده است اما چند نفر از دوستانم به رحمت خدا رفتند و این فاجعه از دست دادن همشهریانم در روحیه ما بسیار تاثیر گذاشته است.

بوکسور ملی پوش کشورمان گفت: در حیاط خانه مان سال ها تمرین بوکس می کردم و خاطرات زیادی از این مکان دارم اما الان از آن چیزی باقی نمانده است، تمام مدال هایم را به یک تکه چوب زده بودم، اما متاسفانه آنها را از زیر آوار بیرون کشیدم بعضی از آن مدال ها هم هنوز پیدا نشده اند.

گل آرا خاطرنشان کرد: مردم زلزله زده به پتو و چادر احتیاج زیادی دارند، پدر و مادرم شب ها در چادر می خوابند اما من بیرون می خوابم و چادر و پتو کم است، واقعا شرایط وحشتناک است و نمی توان این اتفاق را تشریح کرد.

ملی پوش بوکس ایران در بخش پایانی صحبت هایش گفت: من به طور قطع تا چند روز دیگر به اردوی تیم ملی بازمی کردم و تمریناتم را شروع می کنم اما باورم نمی شود به همین راحتی و درعرض چند ثانیه همه چیز از بین رفت، شهر ما شهر کوچکی است و همه همدیگر را می شناختیم، غم از دست دادن همشهریانم بسیار سخت است.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.