www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۴۲ 1395/03/29

گام مهم فدراسیون بین المللی موی تای برای نظارت بر عملکرد اعضاء

فدراسیونهای جهانی حداقل در حرف همگی معتقد به اصولی هستند که تضمین کننده فعالیت سالم خود و زیرمجموعه شان باشد. اما در عمل نظارت و مدیریت این زیرمجموعه در کشورهای مختلف کار دشواری است. ممکن است در یک باشگاه ساده رزمی در گوشه ای از دنیا تخلفی از طرف یک مربی رخ دهد اما به […]

فدراسیونهای جهانی حداقل در حرف همگی معتقد به اصولی هستند که تضمین کننده فعالیت سالم خود و زیرمجموعه شان باشد. اما در عمل نظارت و مدیریت این زیرمجموعه در کشورهای مختلف کار دشواری است. ممکن است در یک باشگاه ساده رزمی در گوشه ای از دنیا تخلفی از طرف یک مربی رخ دهد اما به علت روابط خاص او با افراد ذی نفوذ در فدراسیون، رسیدگی لازم  به تخلف مربوطه صورت نپذیرد. و یا حتی تخلفی در خود فدراسیون رخ دهد اما شاهد ماجرا یا نداند چگونه باید این تخلف را پیگیری کند و یا از ترس تبعات بعدی از خیر آن بگذرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، فدراسیون بین المللی موی تای مدتی است که در اقدامی جالب یک راه حل ساده برای این مشکل پیدا کرده و با ایجاد بخشی ویژه در وب سایت رسمی خود، این امکان را فراهم کرده تا هر یک از اعضا؛ از مسئولین فدراسیونها گرفته تا یک مربی، هنرجو و یا حتی یک تماشاگر ساده مسابقات درصورت مشاهده مواردی مثل تخلفات مالی، تخلفات اخلاقی، خشونت زبانی یا فیزیکی، سوء استفاده از موقعیت شغلی و هر موردی که خلاف اصول فدراسیون جهانی و یا خلاف اصول موی تای بعنوان یک هنر رزمی است، بتواند مورد را بدون آنکه هویتش فاش شود بصورت ناشناس مستقیما به فدراسیون جهانی گزارش کند.

Muay THai

به نظر می رسد درصورتی که این اقدام فدراسیون بین المللی موی تای به درستی اعمال شود و به فدراسیونهای دیگر نیز تسری پیدا کند، بتواند مانع بزرگی برای جلوگیری از تخلفاتی باشد که به علت روابط و نفوذ افراد ذی نفوذ رخ می دهند.

Tel-razmavar1

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.