www.khabarrazmavar.ir

محسن محمد سیفی :

شناسه خبر : ۱۰:۲۴ 1395/04/26

کناره‌گیری‌ام ارتباطی به تیم ملی ووشو ندارد/ هنوز تصمیم قطعی نگرفتم

عضو تیم ملی ووشو گفت: شرایط زندگی من در حال تغییر است و این احتمال وجود دارد که برای رسیدگی به زندگی خود از تیم ملی کناره گیری کنم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، محسن محمد سیفی که عنوان شده قصد کناره گیری از تیم ملی ووشو ایران را دارد در گفتگو با خبرگزاری مهر افزود: شهریورماه قصد دارم از دنیای تجرد خارج شده و با برگزاری مراسم عروسی زندگی مشترک خود را آغاز کنم. برخی مسائل پیش آمد که در حال بررسی شرایط هستم که شاید تصمیم به کناره گیری از تیم ملی گرفته و به دنبال کارهای اقتصادی بروم.

وی در مورد دلیل اتخاذ چنین تصمیمی گفت: هنوز چیزی قطعی نیست و باید با خانواده و همسرم بیشتر مشورت کنم. حضور در تیم ملی و تلاش برای کسب موفقیت شرایط خاص خود را دارد و ولی برخی مسائل شخصی که نمی توانم بیان کنم باعث شد به کناره گیری از تیم ملی فکر کنم.

این عضو تیم ملی در پاسخ به این سئوال که غیبت در مسابقات قهرمانی آسیا دلیل تصمیم به کناره گیری از تیم ملی است گفت: غیبت در تمرینات تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تصمیم شخصی خودم بود و پس از مشورت با سرمربی تیم ملی و مسئولان فدراسیون از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انصراف دادم. اینکه من تصمیم به کناره گیری از تیم ملی گرفتم به هیچ عنوان به تیم ملی ارتباطی ندارد و تصمیم شخصی است.

سیفی افزود: تا شهریورماه تصمیم قطعی خود را برای ماندن در تیم ملی و یا کناره گیری اتخاذ می کنم. اگر بخواهم به حضور خود در تیم ملی ادامه دهم مطمئن باشید با قدرت و انگیزه بیشتر از قبل برای کسب افتخار برای این اسلامی ادامه خواهم دارد.

قهرمان ووشو جهان در مورد اینکه شرایط سنی مناسب خداحافطی از تیم نیست گفت: هر چه دارم از حمایت هموطنان است و اگر مدالی در مسابقات جهانی یا سایر رویدادها کسب کرده ام فقط برای خوشحالی مردم بوده و حضور در تیم ملی را وظیفه خود می دانم و منتی نیست ولی باید شرایط زندگی خود را نیز در نظر بگیرم.

این عضو تیم ملی در خصوص اردوی تمرینی در چین هم گفت: به دعوت سرمربی تیم ملی ووشو چین و با هزینه های فدراسیون چین راهی این اردو شدیم. اردویی بسیار مفیدی بود که تمامی ووشوکاران برجسته و عنوان دار چین حضور داشتند و موفق شدیم یک دوره تمرینی بسیار خوب را پشت سر گذاشتیم. تمرین با قهرمانان چینی و زیر نظر مربی اصلی آنها خیلی مفید بود که تاثیرات آن را آینده اگر در تیم ملی باشم خواهید دید.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.