www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۸:۰۸ 1396/05/28

کمیته فنی فدراسیون بوکس تغییر می کند

قرار است تا با پیشنهاد برخی از کارشناسان و تصمیم سرپرست فدراسیون بوکس کمیته فنی این فدراسیون تغییراتی کند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ،  انتخاب نفرات حاضر در کمیته فنی فدراسیون بوکس همواره یکی از دغدغه های اثرگذار در این فدراسیون بوده که البته همیشه راه را برای غیرخودی ها بسته است. جلساتی با حضور مسئولان روی کار فدراسیون و نهایتا یکی دو مربی تیم ملی هیچگاه نتوانست نظرات و پیشنهادهای سایر اعضای خانواده بزرگ بوکس را به دیگران منتقل کند.

آخرین جلسه کمیته فنی فدراسیون بوکس هم در کمال تعجب با همان نفرات همیشگی یعنی روح الله حسینی، حسین نهرودی، عبادی سرپرست تازه گمارده شده تیم ملی، خمینز سرمربی تیم ملی و البته داوری سرپرست فدراسیون برگزار شد. این در حالی است که صاحب نظران و خبرگان فنی زیادی در بوکس هستند که می توانند در تصمیمات این فدراسیون اثرات مثبتی بگذارند. اثراتی مثبت که در نهایت به آبروریزی اخیر دعوت ٣٠٠ میلیونی از کوبا برای اردوی مشترک و پس گرفتن دعوت ختم نشود.

از همین رو سرپرست فدراسیون بوکس در گفتگوی تغییرات نسبتا گسترده در کمیته فنی این فدراسیون طی هفته آتی را تایید کرد. با این حساب باید منتظر بود و دید چه افرادی به لیست محدود و انحصاری کمیته فنی اضافه خواهند شد و آیا داوری خواهد توانست پای “پشت در بسته مانده ها “را به فدراسیون باز کند یا خیر؟!

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.