www.khabarrazmavar.ir

سطح داوری ها به اندازه خود موای تای رشد نکرده است

شناسه خبر : ۲۰:۳۹ 1398/03/28

کمره ای: خیلی راحت زحمات چنین ماهه ام را بر باد دادند/ رئیس کمیته داوران در داوری ها اعمال نفوذ می کرد!

دارنده مدال برنز مسابقات موی تای ایندورگیمز ترکمنستان ۲۰۱۷ گفت: به دلیل قضاوت ضعیف داوران در رقابت های کشوری اخیر، زحمات چندین ماهه ام بر باد رفت و از رسیدن به تیم ملی بازماندم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، « امیرحسین کمره ای » ضمن بیان این مطلب افزود: برای این مسابقات خیلی زحمت کشیده بودم. در بازی دوم، داوران به راحتی حق مرا خوردند، اما متاسفانه رئیس کمیته داوران به اعتراضات توجهی نمی کرد.

وی ادامه داد: خود من با چشمانم دیدم که در یکی از بازی ها، رئیس کمیته داوران به داور گفت که ناک دان یکی از فایترها را قبول نکند. یا این که در همه بازی ها کنار رینگ می ایستاد و به داوران می گفت چه کار کنند یا نکنند!

فایتر وزن ۵۴- کیلوگرم مسابقات انتخابی تیم ملی موای تای با بیان این که رئیس کمیته داوران در بسیاری از نتایج اعمال نفوذ می کرد، اظهار داشت: یکی دیگر از مشکلات داوری ها در مسابقات اخیر، این بود که داوران رشته های دیگر از جمله کیک بوکس را برای قضاوت به کار گرفته بودند که این نشان می دهد داوری موای تای ما همپایه سطح فنی فایترها و البته کل موای تای کشورمان رشد نکرده است.

کمره ای با بیان این که با این حق خوری فرصت حضور در تیم ملی را از دست داد، خاطر نشان کرد: من حدود ۱۰ سال عضو تیم های ملی جوانان و بزرگسالان بوده ام و تاکنون مدال های مختلفی را برای کشورم به دست آورده ام. برای این مسابقات نیز چند ماه تلاش کرده بودم، اما وقتی برای بازی من به عنوان یک ملی پوش یک داور درجه سه را تعیین می کنند، در واقع با آبروی من بازی کردند.

کمره ای در پایان گفت: روی سخن من با داوران و رئیس کمیته داوران است که باعث بروز این اتفاقات شدند. در ۱۰ سال حضورم در تیم های ملی جوانان و بزرگسالان، بهترین شرایط برای من رقم خورد و از این بابت از حاج محمود رشیدی و و حاج آقا امینی تشکر می کنم. اتفاقا بعد از حوادث رقابت های کشوری، جلسه ای با حاج آقا امینی داشتم که ایشان قول پیگیری و مساعدت لازم را دادند.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار