www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۰:۱۶ 1397/06/11

کریمی: عسکری بازیکن سالاری را از بین برد/ عملکرد تکواندو در جاکارتا قابل قبول بود

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو درباره عملکرد هوگوپوشان ایران در بازیهای آسیایی گفت: کسب ۴ مدال از بین ۵ وزن اعزامی نشان دهنده عملکرد قابل قبول نمایندگان تکواندو ایران در جاکارتا است و خوشبختانه پله پله به سمت موفقیت پیش می رویم.

مرتضی کریمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری رزم آور بیان کرد: تفاوتی که این دوره از بازیهای آسیایی با دوره قبل داشت این است که بین ۸ وزن اعزامی ، ۶ وزن دلخواه سرمربی بود ولی در این دوره و در ۵ وزن ، نماینده تحمیلی داشتیم و همین دست سرمربی تیم را بسته بود.
وی در ادامه افزود: از آنجا که این دوره از مسابقات، انتخابی المپیک هم محسوب می شد، سطح بسیار بالایی داشت با این وجود، هوگوپوشان کشورمان موفق شدند با کسب ۴ مدال از ۵ وزن اعزامی عملکرد قابل قبولی را ارائه دهند.

سرمربی سابق تیم ملی در پاسخ به این سوال که چرا تکواندوکاران کم تجربه عملکرد بهتری نسبت به نام دار ها داشتند، گفت: عسکری تاکنون موفق شده است بازیکن سالاری را از بین ببرد، با این وجود چون برخی از تکواندوکاران ما دارای رنکینگ هستند اعزام آنها هم اجباری است و نمی تواند آنها را خط بزند، بازیکنان جوانی که در تیم ملی تکواندو هستند تاکنون خود را بسیار با انگیزه نشان داده اند، به مرور آنها هم وارد رنکینگ می شوند و سرمربی برای انتخاب آنها راحت تر خواهد بود.

وی تاکید کرد: حضور بازیکنان جوان در تیم ملی باعث می شود تا تکواندوکاران قدیمی تر جایگاه خود را در تیم ملی قطعی نبینند و فکر نکنند در هر شرایط و با هر عملکردی می توانند همچنان فیکس تیم ملی بمانند، در واقع حاشیه امنیت برای برخی ورزشکاران از بین رفت.

کریمی ، نقش عسکری سرمربی تیم ملی را اینطور ارزیابی کرد: عسکری تاکنون توانسته نظم خاصی را در تمرینات حاکم کند ، با بازیکن سالاری مقابله کرده و تکواندو ایران روز به روز در حال پیشرفت است ، ما هم امیدواریم تا روزهای درخشانی در انتظار این رشته ورزشی المپیکی باشد.

انتهای پیام

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید