www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۱۷ 1394/03/24

کرمی و تقاضایی از جنس برزیلی، ملی پوشان ناراضی تکواندو

پایگاه خبری رزم نیوز به عنوان نخستین سایت تخصصی ورزش های رزمی و با هدف احترام به سلایق مختلف و طیف گسترده جامعه ورزش رزمی ایران، مهمترین اخبار روزانه مربوط به رشته های مختلف رزمی را در قالب یک مجله خبری منتشر می کند. مهمترین خبرهای رزمی امروز یکشنبه 24 خردادماه 94 را در ادامه […]

پایگاه خبری رزم نیوز به عنوان نخستین سایت تخصصی ورزش های رزمی و با هدف احترام به سلایق مختلف و طیف گسترده جامعه ورزش رزمی ایران، مهمترین اخبار روزانه مربوط به رشته های مختلف رزمی را در قالب یک مجله خبری منتشر می کند. مهمترین خبرهای رزمی امروز یکشنبه 24 خردادماه 94 را در ادامه بخوانید:

انجمن های ورزشی: اردوی آماده سازی تیم ملی موی تای برای حضور در مسابقات جهانی تایلند از روز گذشته با حضور 15 ورزشکار در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز شد. رقابت های جهانی موی تای مرداد ماه سالجاری در تایلند برگزار خواهد شد.

تسنیم: یوسف کرمی، قهرمان سابق تکواندوی جهان که برای تدریس به کشور چین رفته بود، پس از بازگشتبه کشور در مورد این دوره گفت: مسئولان فدراسیون چین از اتحادیه تکواندو آسیا برای تدریس در دوره آموزشی‌شان یک مدرس خواسته بودند که مسئولان آسیا نیز مرا برای این کار معرفی کردند. یک هفته‌ای به چین رفتم و در این مدت روزی 8 ساعت کلاس آموزشی برگزار کردم. بیش از 150 شرکت کننده از کشورهای مختلفی چون چین و برزیل در این کلاس حاضر بودند و فکر می‌کنم این دوره یکی از تجربیات خوب زندگی تکواندویی من بود. در حاشیه این کارگاه آموزشی برخی از افراد حاضر در این کلاس‌ها که برزیلی بودند از من تقاضا کردند به این کشور سفری داشته باشم که به آنها گفتم که خواسته‌شان را از طریق مکاتبه با فدراسیون ایران مطرح کنند.

تسنیم: محمدرضا رودکی، ملی‌پوش سنگین‌ وزن جودوی کشورمان می گوید: به المپیک فکر می‌کنم و در حال حاضر نیز رنکینگم بد نیست. اینک تمریناتم را به صورت منظم در کنار فیزیوتراپی انجام می‌دهم و از 3،4 روز دیگر در کنار سایر ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی حاضر خواهم بود. قصد دارم در مسابقات جایزه بزرگ و گرند اسلم که امتیازات بالایی دارند حاضر شوم و بتوانم سهمیه حضور در المپیک ریو را به دست آورم.

ایرنا: علی دانشمند فرد دبیر فدراسیون بوکس از پیشنهاد میزبانی کشورمان برای برگزاری رقابت های قهرمانی جوانان آسیا به رییس اتحادیه بوکس قاره خبر داد.

ایرنا: تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران در اردوی تمرینی و همچنین مسابقات بین المللی اسلواکی شرکت خواهد کرد. تورنمنت بین المللی بوکس (جام تریبل) 27 خرداد تا دوم تیرماه امسال با حضور تیم های صاحب نام به میزبانی کشور اسلواکی برگزار می شود که تیم ملی بوکس ایران هم در این رقابت ها شرکت خواهد کرد. ملی پوشان بوکس کشورمان 26 خرداد ماه تهران را به مقصد کلین(شهر میزبان رقابت ها) ترک خواهند کرد. همچنین اعضای تیم ملی ایران در پایان این رقابت ها، اردوی تمرینی خود را در اسلواکی برپا می کنند.

فارس: دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته بزرگسالان در خانه کاراته استان قم و اردوی آماده سازی تیم امید در سالن شهید کبکانیان تهران آغاز می‌شود. بر این اساس، کاراته کاهای رده سنی بزرگسال عصر امروز(یکشنبه 24 خرداد ماه) وارد اردوی آمادگی می شوند و از صبح فردا تمرینات آماده سازی را دنبال خواهند کرد. البته اردوی بزرگسالان در استان قم و در خانه کاراته این استان برگزار می‌شود و کاراته کاهای این رده سنی روز چهارشنبه 27 خرداد ماه در یک رقابت انتخابی شرکت می‌کنند. کاراته کاهای رده سنی امید نیز عصر سه شنبه 26 خرداد ماه خود را به سرپرست اردو معرفی می‌کنند و صبح چهارشنبه (27 خرداد ماه) انتخابی وزن 84+ کیلوگرم برگزار می‌شود. کاراته کاهای این رده سنی روز شنبه ساعت 11 صبح در تست آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت می‌کنند.

ایسنا: حمیده عباسعلی قهرمان باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی اینچئون در رشته کاراته گفت: به دنبال آن هستم تا بار دیگر در مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن شایستگی خود را نشان دهم و دوباره روی سکو قرار بگیرم. هم اکنون برای رسیدن به اوج و حضور موفق در این مسابقات تقریبا دو ماه زمان دارم که تلاش می‌کنم به دور از حاشیه تمرینات خود را انجام دهم تا همچون باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی در قهرمانی آسیایی ژاپن نیز با کسب مدال شایستگی خود را ثابت کنم.

ایسنا: ملی‌پوشان و کادر فنی تیم ملی تکواندوی مردان معتقدند که باید از تمام ملی‌پوشان حاضر در مسابقه‌های جهانی تجلیل می‌شد چون قهرمانی جهان، نتیجه کار تیمی بود. بعد از قهرمانی تکواندو در مسابقه‌های جهانی روسیه مراسم تجلیل از ورزشکاران و کادر فنی روز سه‌شنبه 19 خردادماه برگزار شد. در این مراسم که با حضور نوبخت معاون اول رییس جمهور و گودرزی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، به مدال‌آوران طلا (حجی زواره و عاشورزاده و خدابخشی) و بیژن مقانلو سرمربی 10 سکه طلا تعلق گرفت و به مربیان تیم مردان و کادر فنی تیم زنان و کیمیا علیزاده اولین مدال‌آور برنز تاریخ بانوان ایران و ابوالفضل یعقوبی برنده مدال برنز جهان، 7 سکه داده شد، اما مدال‌آوران مسابقه‌های جهانی و کادر فنی تیم ملی از تجلیل مسئولان زیاد دل خوشی ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان: محمد باقری معتمد نایب قهرمان تکواندو المپیک لندن گفت: نمی‌توانستم به اردو بیایم، اما سرمربی تیم ملی بعد از اعلام فهرست اردونشینان به من زنگ زد. هنوز 2 ماه نشده که از جراحی زانویم می‌گذرد و در این مدت هر روز فیزیوتراپی و آب درمانی را با نظر پزشک انجام  می‌دهم. طول درمان پارگی و جراحی رباط ACL  شش ماه است که من هنوز این زمان را به اتمام نرسانده‌ام و فعلا نمی‌توانم تمرین کنم.

ایلنا: کیمیا علیزاده، بانوی تکواندوکار کشورمان می گوید: با توجه به فاصله زیادی که با نفر نخست رنکینگ جهانی وزن57 – کیلوگرم دارم، باید از طریق مسابقات قاره ای سهمیه المپیک را کسب کنم. پس از مسابقات جهانی دچار مصدومیتی از ناحیه مچ پا شدم که هنوز هم با آن دست پنجه نرم می‌کنم.به دلیل آسیب دیدگی که دارم در اردوی تیم ملی حضور ندارم و فعلا دوران نقاهت را سپری می کنم و امیدوارم با رفع این مشکل هرچه زودتر به تمرینات تیم ملی برگردم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید