www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۵۹ 1393/11/18

کارگاه های آموزشی ماهنامه “رزم آور” در شهر شما !

ماهنامه «رزم آور» به عنوان نخستین نشریه تخصصی هنرهای رزمی در ایران، با حضور بیش از دو دهه در جامعه رزمی و ارتباط مستقیم و بی واسطه با اقشار مختلف این جامعه از علاقه مندان و هنرجویان گرفته تا مربیان و مسئولان رسمی، بیش از هر نهادی در جریان کم و کاست ها و نیازهای […]

ماهنامه «رزم آور» به عنوان نخستین نشریه تخصصی هنرهای رزمی در ایران، با حضور بیش از دو دهه در جامعه رزمی و ارتباط مستقیم و بی واسطه با اقشار مختلف این جامعه از علاقه مندان و هنرجویان گرفته تا مربیان و مسئولان رسمی، بیش از هر نهادی در جریان کم و کاست ها و نیازهای قشر رزمی کار کشور بوده و در تلاش است با اتکا به تجربه بیست ساله، همراهی کارشناسان، و با بهره گیری از ارتباطات ملی و بین المللی خود، با برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه، در پر کردن خلاء های آموزشی موجود در فضای هنرهای رزمی کشورمان گامی به جلو بردارد. قصد ما از برگزاری این دوره ها موازی کاری با کار فدراسیون ها، انجمن ها و سبک ها نیست، بلکه تمرکز ما بر روی خلاء های آموزشی موجود است. ما به دنبال برگزاری دوره هایی هستیم که تا کنون یا در کشور برگزار نشده اند یا به صورت علمی و اصولی نبوده اند. ما می خواهیم درب جدیدی به روی رزمی کاران کشور باز کنیم. ما به خوبی می دانیم که ایران فقط تهران نیست! می دانیم که بعضی از رزمی کاران و مربیان شهرستانی به مراتب بیشتر از پایتخت نشینها شیفته یادگیری و ارتقاء دانسته های خود هستند. به همین جهت تصمیم گرفتیم شرایطی فراهم کنیم تا درصورت درخواست و داشتن شرایط ، کارگاه های آموزشی رزم آور را به سرتاسر کشور ببریم تا همه ی رزمی کاران عزیز در هر گوشه از کشور که زندگی می کنند بتوانند از این کارگاه ها بهره ببرند.

مربیان عزیز، باشگاه داران و نمایندگان سبک ها درصورت تمایل به برگزاری کارگاه های آموزشی رزم آور در باشگاه خودشان در شهر و شهرستان های کشور می توانند با ما تماس بگیرند تا درصورت داشتن شرایط لازم، هماهنگی های لازم صورت بپذیرد. کارگاه های آموزشی رزم آور در حال حاضر در زمینه های “مبانی دفاع شخصی” و”تغذیه و بدنسازی” در هنرهای رزمی برگزار می شوند. به کلیه شرکت گنندگان، مشترکا از طرف ماهنامه «رزم آور» و باشگاه «فایت کلاب» گرجستان گواهی دو زبانه شرکت در کارگاه مورد نظر اهدا خواهد شد.

کارگاه های آموزشی رزم آور در حال حاضر عبارتند از:

کارگاه آموزشی مبانی “دفاع شخصی

برخلاف تصور رایج، امروزه کارشناسان معتقدند تنها ۱۰ درصد از مباحث مربوط به دفاع شخصی متکی بر تکنیک ها و مهارت های «فیزیکی» است. ۹۰ درصد دیگر را مجموعه مهارتهای «غیر فیزیکی» تشکیل می دهد! همان بخشی که متاسفانه بخش مقفول مانده در دوره های آموزشی رایج در کشور ماست. ما نیز مدتی است که در این مورد جسته گریخته در مجله صحبت کرده ایم و خیلی ها کنجکاو شده اند در این زمینه بیشتر بدانند. شما در هر رشته رزمی که فعالیت می کنید و در هر سطحی از رشته رزمی تان که باشید، می توانید با شرکت در این کارگاه آموزشی با مبانی دفاع شخصی و مبحث مهارت های «غیر فیزیکی» در دفاع شخصی بطور کامل آشنا شوید. همچنین خواهید آموخت چگونه تکنیک هایی که در رشته رزمی تان آموخته اید – یا خواهید آموخت – را برای استفاده در یک مبارزه واقعی دسته بندی کرده و چگونه تمریناتتان را بر اساس مبارزات واقعی – و نه مسابقات ورزشی – برنامه ریزی کنید. بدنسازی و تغذیه مناسب دفاع شخصی از دیگر سرفصلهای این کارگاه آموزشی خواهد بود. شرکت در این کارگاه می تواند یک مکمل عالی برای مهارتهای فیزیکی رزمی کاران باشد.

هزینه شرکت در دوره برای هر نفر + گواهی شرکت در دوره  = ۸۰ هزار تومان

کارگاه آموزشی تغذیه و اصول بدنسازی در هنرهای رزمی

بدون تردید تغذیه نقش غیر قابل انکاری در کارایی بدن دارد و هر ورزشکاری لازم است در حد معقول از اصول تغذیه صحیح آگاه باشد. متاسفانه اکثر منابع موجود در کشور که در این زمینه منتشر شده اند ویژه ورزشکاران پرورش اندام بوده است. درحالی که رزمی کاران و مبارزان رزمی نیازهای متفاوتی دارند. در این کارگاه آموزشی با اتکا به جدیدترین منابع معتبر علمی دنیا به مبانی تغذیه و بدنسازی بطور خاص ویژه هنرهای رزمی خواهیم پرداخت. در این کارگاه آموزشی شما با مبانی تغذیه، انواع مکمل ها و باید ها و نبایدها در مصرف آنها بخصوص در ورزشهای رزمی آشنا خواهید شد و علاوه بر نگرش علمی به این مبحث، از دید سنتی و تجربی هم به موضوع نگاهی خواهیم انداخت.

هزینه شرکت در دوره برای هر نفر + گواهی شرکت دوره = ۸۰ هزار تومان

جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید