www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۰۰ 1393/10/14

کاراته در راه المپیک؛ اینبار با رای شما!

در ادامه تلاشها جهت هموار کردن ورود کاراته به عنوان یک رشته رسمی در بازی های المپیک و پاراالمپیک 2020 ژاپن، فدراسیون جهانی کاراته و انجمن کاراته ژاپن در اقدامی مشترک جدای از فعالیت های رسمی یک کمپین اینترنتی هم راه انداخته اند تا کاراته کاها و طرفداران المپیکی شدن کاراته از سرتاسر جهان با […]

در ادامه تلاشها جهت هموار کردن ورود کاراته به عنوان یک رشته رسمی در بازی های المپیک و پاراالمپیک 2020 ژاپن، فدراسیون جهانی کاراته و انجمن کاراته ژاپن در اقدامی مشترک جدای از فعالیت های رسمی یک کمپین اینترنتی هم راه انداخته اند تا کاراته کاها و طرفداران المپیکی شدن کاراته از سرتاسر جهان با امضا کردن آن حمایت خود را از این امر به مسئولان کمیته بین المللی المپیک نشان دهند.

به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، تا لحظه تهیه این خبر حدود  18000 نفر از سرتاسر جهان در این رای گیری شرکت کرده اند و حدود 12000 رای  دیگر تا رسیدن به عددی که مد نظر برگزارکنندگان آن بوده است نیاز است.

شما هم می توانید با امضا کردن این کمپین حمایت خود را از المپیکی شدن کاراته نشان دهید. برای این منظور پس از ورود به صفحه رای گیری مراحل زیر را طی کنید:

در سمت راست صفحه فرمی را که باید پر کنید مشاهده خواهید کرد. به ترتیب از بالا به پایین نخست نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل، نام کشور(که اگر بطور معمول به اینترنت وصل شده باشید از روی آی پی شما کشور ایران را تشخیص خواهد داد) و در کادر بعدی نام شهر خود را وارد می کنید. در کادر بعد می توانید در چند جمله دلیل امضا کردن این کمپین و یا دلیل خود برای اینکه  چرا معتقدید کاراته باید به المپیک راه بیابد را بنویسید. البته این بخش آخر اختیاری است و می توانید آن را ندید بگیرید(اگر به زبان انگلیسی آشنایی ندارید بهتر است این بخش را خالی بگذارید تا اینکه با جملات بی ربط پر کنید). در پایین این فرم کلید Sign (در پای آن یک بخش مربوط به موافقت شما با شرایط این رای گیری هم هست که بصورت پیشفرض انتخاب شده است) قرار دارد که باکلیک روی آن در حقیقت درخواست مذبور را امضا کرده اید.

دقت داشته باشید از آنجاکه شما در حقیقت چیزی را به شکل معمول دستی امضا نمی کنید، آدرس ایمیل و آی پی شما این نقش را بعهده دارد. لذا لطفا تنها درصورتی که به کاری که می کنید اعتقاد دارید در این رای گیری شرکت کنید. خواهشا فقط مشخصات واقعی خود را وارد کنید و از پر کردن چندین باره این فرم با اسامی مختلف و هر اقدامی که باعث زیر سئوال رفتن کاربران ایرانی خواهد شد خودداری کنید.

karate_cmp

آدرس صفحه رای گیری

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید