www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۱۸ 1394/05/26

کاراته بین المللی وحدت و دوستی؛ رقابت ۱۰ تیم در جام يازدهم/ قهرمانان جهان و آسیا در راه ارومیه

یازدهمین دوره رقابتهای کاراته جام وحدت و دوستی با حضور ۱۰ تیم داخلی و خارجی به مدت دو روز در ارومیه برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، جام وحدت و دوستی که روزگاری از تورنمنت های معتبر کاراته حداقل در سطح قاره کهن بود بعد از چند سال رکود به همت اداره […]

یازدهمین دوره رقابتهای کاراته جام وحدت و دوستی با حضور ۱۰ تیم داخلی و خارجی به مدت دو روز در ارومیه برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، جام وحدت و دوستی که روزگاری از تورنمنت های معتبر کاراته حداقل در سطح قاره کهن بود بعد از چند سال رکود به همت اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی و هیات کاراته این استان این بار با نام “جام ارومیه” احیا می شود. دعوتنامه حضور در این مسابقات به کشورهای زیادی ارسال شده که تنها هشت کشور برای سفر به ارومیه اعلام آمادگی کردند.

کویت به عنوان اولین تیم شب گذشته به محل برگزاری رقابتها رسید و آذربایجان و عراق نیز تا ساعاتی دیگر وارد ارومیه خواهند شد. ترکیه فردا سه شنبه به ایران می رسد و فرانسه ، الجزایر ، افغانستان و پاکستان نیز روز چهارشنبه می آیند. شنیده ها از ارومیه حاکی از آن است که دو تیم ترکیه و آذربایجان با نفرات اصلی خود از جمله قهرمانان صاحب نام و عنوان دار خود در این مسابقات شرکت می کنند.

تیم ملی کشورمان نیز در این مسابقات شرکت خواهند کرد. جدای از سمندر ، حسن بیگی و پورشیب که به دلیل حادثه رانندگی شرایط مناسبی به لحاظ آمادگی بدنی ندارند ، سایر اعضای تیم ملی در این مسابقات شرکت می کنند. تیم ملی امید هم که از چند روز قبل در ارومیه اردو زده است نیز در این مسابقات شرکت می کند.

بر اساس برنامه تنظیم شده پنجشنبه ۲۹ مردادماه در نخستین روز این رقابتها مسابقات در رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار می شو و روز جمعه ۳۰ مردادماه هم تیم های رده سنی بزرگسالان به روی تاتامی می روند. این مسابقات همچنین بر اساس قوانین wkf و در دو بخش کاتا و کومیته تیمی و انفرادی برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید