www.khabarrazmavar.ir

با انتخاب سلیمی در کمیته داوران؛

شناسه خبر : ۱۱:۴۰ 1396/06/07

کاراته ایران پس از ۴۷ سال صاحب یک کرسی جهانی شد

با عضویت رئیس کمیته داوران فدراسیون در شورای داوری فدراسیون جهانی، کاراته ایران پس از ۴۷ سال صاحب کرسی جهانی شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، جواد سلیمی رئیس کمیته داوران کشورمان و از داوران جهانی کاراته در حالی روز دوشنبه از سوی «آنتونیو اسپینوز» رئیس فدراسیون جهانی کاراته به عضویت شورای داوران فدراسیون جهانی درآمد که کاراته ایران با وجود جایگاه فنی بالایش هیچگاه در گرفتن کرسی های بین المللی موفق نبوده است.

بعد از انتصاب مسعود رهنما در کمیته فنی فدراسیون جهانی، عضویت جواد سلیمی در کمیته داوری فدراسیون که از کمیته های تاثیرگذار wkf است، می تواند برای کاراته ایران که از قدرتهای برتر جهان است، حایز اهمیت باشد.

محمدصادق فرجی که راه دیپلماسی را بخوبی بلد است و ارتباط خوبی هم با «اسپینوز» دارد،  باید در ادامه تلاش کند، با رایزنی های خود کرسی های بیشتری برای کاراته ایران فراهم کند.

اما شورای داوری فدراسیون جهانی کاراته جدا از ۵ عضو هیات رئیسه، دارای ۱۴ عضو است. خاویر اسکالانته از سوئد، «هامارا» از نروژ به عنوان رئیس و دبیر این کمیته فعالیت دارند. «فریبا مدنی» از آمریکا، «پاولند» از فرانسه به عنوان معاونین دبیر و «رولند لوینگر» از آلمان بعنوان مشاور کنسول داوری هستند.

علاوه برجواد سلیمی از کشورمان، «منصور السلطان» از کویت، «آرناس» از آرژانتین، «باکستر» از امریکا، «کوباس» از ترکیه، «لیم» از مالزی، «زیتونی» از مراکش، «موهی» از مصر، «اورتگا» از فرانسه، «پانوسیان» از استرالیا،«سان چانگ» از ماکائو، «تاکاهاشی» از ژاپن، «ویسبوک» از استرالیا و ولاسکو از اسپانیا. اعضای کمیته داوری فدراسیون جهانی را تشکیل می دهند.

اسپینوز روز گذشته در نامه ای به محمدصادق فرجی رئیس فدراسیون کشورمان، با اعلام خبر عضویت جواد سلیمی درکمیته داوران فدراسیون جهانی برای جواد سلیمی در مسئولیت تازه اش آرزوی موفقیت کرد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید