www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۲:۵۷ 1395/02/16

کاراته انتخابی تیم ملی؛ سعید احمدی به اردوی تیم ملی کاراته راه يافت

در پایان روز سوم از نخستین مرحله از رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته سعید احمدی با کسب عنوان قهرمانی وزن ۶۷- کیلوگرم جواز حضور در اردوی تیم ملی را دريافت. به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابتهای کاراته انتخابی تیم ملی که از روز سه شنبه در سالن شهید کبکانیان تهران آغاز شده ، امروز […]

در پایان روز سوم از نخستین مرحله از رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته سعید احمدی با کسب عنوان قهرمانی وزن ۶۷- کیلوگرم جواز حضور در اردوی تیم ملی را دريافت.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابتهای کاراته انتخابی تیم ملی که از روز سه شنبه در سالن شهید کبکانیان تهران آغاز شده ، امروز پنجشنبه ۱۳۷ کاراته در وزن ۶۷- کیلوگرم به روی تاتامی رفتند که در نهایت سعید احمدی کاراته کای کرمانشاهی تیم ملی با برتری مقابل تمامی رقبا و ایستادن روی سکوی نخست جواز حضور در اردوی تیم ملی را دريافت کرد.

در این وزن رضا عنایتی از مازندران با کسب مدال نقره ، سیدمیر موسوی پور از قزوین  و علیرضا شیرصفت از فارس هم با کسب مدال برنز مشترک به مرحله دوم رقابتهای انتخابی راه يافتند.

همچنین روز گذشته ۱۰۰ كاراته كا در وزن ۷۵- کیلوگرم به مصاف هم رفتند که در پايان ابراهيم حسن بيگي با کسب عنوان قهرمانی راهی اردوی تیم ملی شد و علي اصغر آسيابري از قزوين با مدال نقره و بهمن عسگري از قزوين و مهدي مهدي خاني از زنجان با ایستادن روی سکوی سوم مشترك به مرحله دوم رقابتهای انتخابی ها راه پیدا کردند.

بر اساس تصمیم کادر فنی نفرات اول اوزان مختلف مسابقات انتخابی به صورت مستقیم به اردو دعوت شده و سایر نفرات باید از مرحله دوم مسابقات انتخابی( ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه) جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کنند.

فردا جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه در آخرین روز مسابقات انتخابی کاراته کاهای وزن ۶۰-کیلوگرم به روی تاتامی می روند.

تیم ملی کاراته ایران برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان (آبان ماه – اتریش) آماده می شود.

Tel-razmavar1

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید