www.khabarrazmavar.ir

مشاور رئیس فدراسیون مشاوره غلط می دهد

شناسه خبر : ۱۸:۲۲ 1395/04/27

کارآزاد: اعضای کمیته فنی ۶ ماه رئیس فدراسیون را ندیدند! / شفاف بگویند بر چه اساسی فدراسیون برتر شده اند

عضو سابق کمیته فنی فدراسیون ورزش های رزمی گفت: نامه ای به وزارت ورزش نوشته ام که اگر به آن ترتیب اثر ندهند٬ جلوی دفتر امور مشترک وسط خیابان می خوابم تا شاید به حرف ما گوش کنند!!

«اصغر کارآزاد» که ریاست سبک « جیو آی کی دو » را هم برعهده دارد٬ در گفتگویی با پایگاه خبری رزم آور در خصوص برکناری دسته جمعی اعضای کمیته فنی فدراسیون ورزش های رزمی و همچنین سایر مشکلات این فدراسیون صحبت هایی را عنوان کرد که ماحصل این گفت و شنود چنین شد؛

حدود ۶ ماه رئیس فدراسیون را ندیدیم

برکناری یا جابجایی یکی از وظایف هر فدراسیون است و ما هم اعتراضی نداریم٬ اما چند مساله در این میان وجود دارد. اول این که به چه دلیل این کار را انجام دادند؟ دوم چرا دسته جمعی و سوم این که چرا بدون مقدمه؟ از طرفی چهار پنج ماه بود جلسه کمیته فنی تشکیل نشده بود و ما هم طبعا اطلاعی از تصمیم رئیس فدراسیون نداشتیم.البته حدود ۶ ماه بود که اصلا رئیس فدراسیون را ندیده بودیم.

کمیته فنی جدید هیچ سابقه ای ندارند

بعد از برکناری ما٬ کسانی را به کمیته فنی آورده اند که هیچ سابقه ای در ورزش های رزمی ندارند. ای کاش بعد از ما نفراتی را عضو کمیته فنی می کردند که حداقل ۸۰ درصد نزدیک به اعضای سابق می بودند٬ اما متاسفانه سرنوشت ۸۰ سبک و دهها هزار ورزشکار را به دست آدم های بدون پیشینه و نا آشنا سپرده اند.

خودشان مجوز فعالیت چند سبک را صادر کردند

آنها می خواستند سیاست های خود را دیکته کنند. جالب است نه تنها بسیاری از مصوبات کمیته فنی اجرا نشدند٬ بلکه مصوبات خودشان را هم اجرا نکردند. مثلا اعلام کرده بودند که به هیچ سبک جدیدی مجوز ندهیم که ما هم قبول کردیم٬ اما بعدا خودشان مجوز فعالیت چند سبک را صادر کردند و یا مصوباتی که در مورد صدور احکام غیرقانونی که خودشان آن را نقض کردند.

گفتند سالی ۳ میلیون بدهید تا باشگاه در اختیارتان قرار دهیم!

به روسای سبک ها از جمله خود من اعلام کردند برای صدور کارت عضویت اعضای سبک باید نفری ۲۵ هزار تومان بپردازید. اگر هر سبک به طور متوسط هزار عضو داشته باشد٬ ۲۵ میلیون می شود که این رقم ضرب در ۸۰ سبک فدراسیون ۲ میلیارد تومان می شود. از طرف دیگر گفتند ما باشگاه در اختیار شما می گذاریم به این شرط که سالی ۳ میلیون بدهید. یا این که ما  برای صدور کمربند مشکی رقمی در حدود ۵۰ هزار تومان می گیریم که ۱۵ هزار تومان آن متعلق به فدراسیون است. چرا باید ما این همه هزینه بپردازیم؟

کف خیابان می خوابم تا صدای ما را بشنوند!

نامه ای به وزارت ورزش نوشته ام که به درد دل های ما گوش کنند. اما اگر به حرف های ما توجه نکنند٬ جلوی ساختمان دفتر مشترک کف خیابان می خوابم!!

آقای مشاور شده همه کاره فدراسیون

رئیس فدراسیون شخصی را به عنوان مشاور در کنار خود دارد که برخلاف قانون عمل می کند. الان کارشناسان و بزرگان بیرون مانده اند و این آقای مشاور شده همه کاره فدراسیون!

سلیقه ای و برخلاف اساسنامه رفتار می کنند

متاسفانه همه سبک ها و انجمن ها را در دست گرفته اند که این برخلاف اساسنامه فدراسیون و وزارت ورزش است. هرجور دلشان می خواهد انجام می دهند و سلیقه ای رفتار می کنند‌

ببینید چه بلایی سر انجمن های مدال آور درآوردند

حتی خود وزارت ورزش هم در کار فدراسیون ها و انجمن ها دخالت نمی کند٬ اما در فدراسیون ورزش های رزمی عکس این موضوع را می بینیم. شما ببینید با انجمن هایی مثل: جوجیتسو٬ موی تای و واکو چه کردند.

براساس کدام مدال یا نتایج می گویند فدراسیون برتر شده ایم؟!

بدترین رئیس فدراسیونی که تا به حال دیده ام٬ در فدراسیون فعلی است. او بیشتر کارهای بیزینس می کند. الان هم که سبک جدید آورده و خودش را رئیس آن معرفی کرده است. اتفاقا وی اصلا هم فنی نیست. او مدام می گوید فدراسیون برتر شده ایم. سوال من این است که با کدام مدال و نتیجه برون مرزی فدراسیون برتر شده اند؟!

با ادامه این شرایط شاید حتی فدراسیون منحل هم بشود

متاسفانه از روز نخست تاسیس فدراسیون ورزش های رزمی٬ تمامی روسای این فدراسیون ناکارآمد بوده اند و فقط رئیس قبلی خوب کار کرد. با این شرایطی که من در فدراسیون می بینم٬ وضعیت بدتر هم خواهد شد و شاید فدراسیون منحل هم بشود!

mr8zb8loadzoofgurf63

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.