www.khabarrazmavar.ir

در پایان نشست کمتیه فنی کاراته ؛

شناسه خبر : ۱۹:۴۰ 1395/05/26

کادر فنی تیم های ملی کاراته رده سنی پایه معرفی شد

هدایت تیم های کاراته رده سنی نوجوانان و جوانان و امید از سوی کمیته فنی فدراسیون برعهده علیرضا سلیمانی و محمد بهرامی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، کمیته فنی فدراسیون کاراته برای انتخاب اعضای کادر فنی تیم های رده سنی پایه تشکیل جلسه داد و تمامی اعضا در خصوص شرایط و خصوصیات مربیانی که می بایست هدایت تیم های این رده سنی پایه را برعهده بگیرند نظرات خود را بیان نمودند.

بر همین اساس نفراتی چون بهرامی ، دباغیان ، صافی ، کتیرایی ، بهنام فر ، سلیمانی ، شاطرزاده و فرید خمامی به عنوان گزینه های مورد نظر مطرح شدند و از سوی اعضا رای گیری در خصوص انتخاب مربی مورد نظر صورت گرفت.

در نهایت هم علیرضا سلیمانی بیشترین آرا را به خود اختصاص داد و به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان انتخاب و معرفی شد.همچنین محمد بهرامی هدایت تیم امید را برعهده گرفت.

در بخش دختران ستاره موسوی سرمربی رده نوجوانان و جوانان انتخاب شد و سمانه خوش قدم نیز به عنوان سرمربی رده سنی امید معرفی شدند.

رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا در رده سنی پایه آبان ماه در اندونزی بوگزار خواهد شد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.