www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۲۹ 1395/07/08

آلدو خواهان جدایی از UFC

ژوزه آلدو قهرمان موقت دسته پَر وزن UFC به دنبال راهی برای جدایی از UFC و دنیای MMA است.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، همه چیز از جایی شروع شد که این فایتر 30 ساله برزیلی در رویداد UFC 200 فرانکی ادگار را شکست داد و عنوان قهرمانی موقت دسته پَر وزن را از آن خود ساخت تا در یکی از رویدادهای پیش رو برای کسب عنوان قهرمانی این دسته با کانِر مَک گِرِگور مبارزه کند.

اما مک گِرِگور دسته وزنی خود را تغییر داد و به سبک وزن رفت تا بدون رعایت روند معمول به یک باره برای عنوان قهرمانی این دسته به مصاف اِدی آلوارز برود.این اتفاقات در حالی رخ داد که پیش از این مسئولان UFC به آلدو قول داده بودند که مک گرگور با او مبارزه خواهد کرد. مجموع این اتفاقات باعث ناراحتی و بی اعتمادی آلدو نسبت به دانا وایت و UFC شد تا جایی که هم اکنون او تصمیم به بازنشستگی و فسخ قراردادش با UFC را در سر دارد.

البته آلدو برای آویختن دستکش هایش کار سختی را پیش رو دارد چون از یک سو هنوز قراردادش با سازمان UFC به اتمام نرسیده و از سوی دیگر دانا وایت (رئیس UFC) مایل نیست او را از دست دهد.

ژوزه آلدو در مصاحبه با ‘رِویستا کامبت’ گفت: “اگر [وایت] من و خانواده ام را دوست دارد،امیدوارم من زا رها کند. من مبارزه نمی خواهم! می خواهم بروم همانطور که آمدم  ، UFC و WEC چیزی به من ندادند. همه چیزهایی که به دست آوردم به خاطر شایستگی خودم و تیمم بود. هیچ کسی به من چیزی نداد. من همه چیزی را فتح کرده ام و به آنها بیشتر از چیزی که به من داده اند پس داده ام، تنها چیزی که از آنها می خواهم این است که من را از قید قراردادم رها کنند. من خودم را به پول نمی فروشم. من حتی نمی خواهم دیگر در MMA مبارزه کنم. می خواهم در رشته ورزشی دیگری فعالیت داشته باشم. این چیزی است که خواهان آن هستم”.

شنیده ها حاکی از آن است که آلدو خواهان ادامه دوران ورزشی خود در فوتبال است.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید