www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۴۱ 1394/03/10

چراغ سبز سمندر به کتیرایی و بهنام فر؛ هدایت فنی نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال با یک سرمربی

تغییرات انجام شده در ساختار فنی تیم های ملی کاراته و سپردن مسئولیت هدایت فنی تیم ملی بزرگسالان به غلامرضا دباغیان می تواند مقدمه ای برای دعوت و حضور مجدد قهرمانان سالهای نه چندان دور کاراته و مربیان فعلی کاراته ایران در سایر رده های تیم های ملی باشد.به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز، با […]

تغییرات انجام شده در ساختار فنی تیم های ملی کاراته و سپردن مسئولیت هدایت فنی تیم ملی بزرگسالان به غلامرضا دباغیان می تواند مقدمه ای برای دعوت و حضور مجدد قهرمانان سالهای نه چندان دور کاراته و مربیان فعلی کاراته ایران در سایر رده های تیم های ملی باشد.به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز، با وجود گذشت نزدیک به 10 روز از معرفی سرمربی جدید تیم ملی بزرگسالان و در شرایطی که هنوز برخی از مربیان مستعفی به طرح مسائل مختلف در این خصوص می پردازند، تازه ترین مصاحبه علیرضا سمندر به عنوان رئیس فدراسیون کاراته به نوعی مهر تاییدی بر برخی پیش بینی ها و گمانه زنی ها در خصوص دعوت از علیرضا کتیرایی و مهران بهنام فر جهت هدایت تیم های ملی کاراته در رده های سنی مختلف محسوب می شود.

کتیرایی و بهنام فر که چه در سالهای حضور در تیم ملی و چه در عرصه مربیگری باشگاهی و ملی، همواره بدون حاشیه و با کارنامه ای قابل قبول به انجام مسئولیت محوله پرداخته اند، این روزها به هدایت فنی تیم های ملی بسیار نزدیک شده اند.
البته تمایل فدراسیون نسب به حضور کتیرایی و بهنام فر در تیم های ملی با توجه به نیازی که در این بخش احساس می شود، تنها یک طرف ماجراست و مسئله مهمتر شرایطی است که این گزینه ها برای همکاری مجدد با فدراسیون مد نظر قرار داده اند.
از آنجا که اصلی ترین وظیفه یک مربی پرهیز از حاشیه های مخرب و تمرکز کامل فنی نسبت به تیم و بازیکنان خود است، به نظر می رسد تضمین فدراسیون مبنی بر حمایت کامل از کتیرایی و بهنام فر می تواند پیش شرط هر نوع تصمیم گیری برای دو طرف باشد.

IMG_8356در این بین شنیده می شود حتی صحبت های اولیه با کتیرایی نیز مطرح شده و این مربی و بازیکن اسبق تیم ملی کاراته نیز در مقابل ضمن پذیرش کلیات موضوع، پیشنهاد کرده است تا تیم های ملی رده سنی نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال از یکدیگر تفکیک نشده و تحت هدایت فنی یک سرمربی قرار داشته باشند. ظاهرا سمندر رئیس فدراسیون قرار است پس از بررسی همه جانبه موضوع، اعلام نظر کرده و صحبت های جدی تر نیز در ادامه انجام خواهد شد.
استفاده از تجارب گزینه هایی چون کتیرایی، عموزاده و بهنام فر که به اذعان سمندر کوله باری از مدال برای کاراته ایران کسب کرده اند، در ادوار قبل نیز تصمیمی درست و تجربه ای موفق بود که انتظار می رود در مقطع زمانی حاضر که بیش از هر زمان کاراته نیاز به آرامش و حضور نیروهای فنی در تیم ملی دارد، چنین تصمیماتی با هدف کمک به کاراته اتخاذ شود.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید