www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۳۸ 1396/03/21

پیروزی Super Samoan و شکست مختاریان در UFC Fight Night 110

زنگ شروع مسابقات UFC Fight Night 110 بامداد یکشنبه در اوکلند نیوزیلند به صدا در آمد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، تیتر اصلی این رویداد مبارزه ای از دسته سنگین وزن بین مارک هانت و درک لوئیس بود.در راند اول هر دو فایتر هر چه داشتند رو کردند از ضربات مشت،زانو و لگد.در این راند لوئیس با امتیاز ۱۰-۹ پیروز شد.راند دوم در ساق هانت خونریزی داشت.در حالیکه لوئیس بهتر شروع کرده بود ولی هانت رفته رفته بهتر شد و در اواخر راند هم یک ضربه چکشی مشت هم به سر لوئیس وارد کرد و این راند ۱۰-۹ به سود هانت تمام شد.
در راند سوم لوئیس با انگشتش به چشم هانت ضربه زد ولی مانند راند قبلی داور مبارزه را متوقف نکرد. در ادامه هر دو فایتر شروع به زدن ضربات مشت به یکدیگر کردند.راند نزدیکی بود ولی هانت باز هم پیروز این راند شد.
در راند چهارم هانت فشار خود را بیشتر کرد و در حالیکه به سوی لوئیس حمله ور شده بود و او را زیر ضربات مشت خود گرفته بود با دخالت داور مبارزه مارک گادرد این نبرد متوقف شد و هانت موفق شد با ناک اوت فنی پیروز میدان شود.
در دیگر مبارزه مهم برای ما از دسته مگس وزن اشکان مختاریان فایتر ایرانی ساکن استرالیا به مصاف جان موراگا رفت.این نخستین تجربه مختاریان در یو اف سی بود.در راند نخست مختاریان به دنبال تیک دان کردن موراگا بود ولی پشت اشکان به زمین آمد و همین فرصت خوبی برای موراگا فراهم کرد و او به دنبال تسلیم کردن اشکان بود ولی در این راه موفق نبود و پس از آن موراگا فرصت یک آرم بار را به دست آورد ولی در این راه هم موفقیتی به دست نیاورد و راند نخست با برتری فایتر امریکایی به پایان رسید.
در راند دوم مختاریان با یک سوئیپ موراگا را لغزانید و موراگا با هوک راست جواب داد.در ادامه مختاریان با ضربات پا به سراغ حریفش رفت و موراگا با بادی شات پاسخ می داد.در یک صحنه موراگا ضربه فرانت کیک اشکان را گرفت و او را به زمین زد و به دنبال فن “آرم تری انجل” بود که البته باز هم زمان به او این فرصت را نداد.۱۰-۹ به سود موراگا.
در راند سوم هم کنترل مبارزه در دستان موراگا بود و علیرغم تلاش موراگا برای تسلیم کردن مختاریان ولی مبارزه تا مایان با دفاع خوب مختاریان ادامه یافت و در پایان این موراگا بود که با مجموع امتیاز ۳۰-۲۶ فاتح میدان معرفی شد.
در سایر مبارزات نیز این نتایج به دست آمد:

مبارزات مقدماتی شماره یک:
وزن توافقی: جی جی الدریچ با رای متحد داوران بر جئون چان می پیروز شد.

مبارزات مقدماتی شماره دو:

ولترویت: زاکو اوتو با رای نامتحد داوران بر کیچی کونیموتو غلبه کرد.
ولترویت: لوک جومیو با رای متحد داوران بر دومنیک استیله چیره شد.
مگس وزن: جان موراگا با امتیاز بر اشکان مختاریان پیروز گردید.
سبک وزن: وینک پیچل با ناک اوت (ضربات مشت) در راند اول بر دیمین براون چیره شد.

مبارزات اصلی:

پر وزن: الکساندر ولکانوفسکی با امتیاز و رای متحد داوران بر میزوتو هیروتا غلبه کرد.
مگس وزن: بن انگوین با سابمیشن (ریر نیک چوک) در همان راند نخست بر تیم الیوت فائق آمد.
نیمه سنگین وزن: یون کوتلابا با ناک اوت (ضربه مشت) در راند اول هنریکه دا سیلوا را شکست داد.
سبک وزن: دن هوکر با ناک اوت (ضربه زانو) راس پیرسون را شکست داد.
میان وزن: درک برونسون با ناک اوت (ضربه مشت) بر دن کلی غلبه کرد.
سنگین وزن: مارک هانت با ناک اوت فنی (توقف مبارزه توسط داور) در راند چهارم بر درک لوئیس پیروز شد.

در پایان مسابقات جایزه پنجاه هزار دلاری “عملکرد شب” به بن انگوین و دانیل هوکر رسید و جایزه پنجاه هزار دلاری “مبارزه شب” به مبارزه مارک هانت و درک لوئیس رسید.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید