www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۴۴ 1396/06/12

پیروزی وُلکوف و بازگشت شکوهمندانه بهادرزاده در UFC Fight Night 115

جوایز مسابقات به ماگومِدشریپوف و تایسوموف رسید.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، رویداد UFC Fight Night 115 دیشب در روتردام هلند برگزار شد. بخش اصلی این مسابقات شامل چهار مبارزه جذاب و دیدنی بود که سه مبارزه با ناک اوت پایان یافت، در اصلی ترین و مهم ترین مبارزه شب الکساندر ولکوف قهرمان سابق سنگین وزن M-1 و Bellator به مصاف استفان اِسترو تز کشور میزبان رفت. تقابل لبخند دراگو و نگاه سرد آسمانخراش هلندی در لحظه قبل از شروع مبارزه بسیار جالب بود. با شروع مبارزه ولکوف فشار بیشتری بر حریف آورد و ضربات خوبی به حریف زد، استرو با یک ضربه زانوی پرشی زیر چشم ولکوف را شکاف داد و سپس نوبت ولکوف بود تا در لحظه ای که دو فایتر در حالت کلینچ قرار داشتند از فرصت استفاده کرد و استرو بلند بالا را به زمین زد و سپس ضربات سنگین مشتش را روی سر و صورت او فرود آورد ولی زنگ پایان راند نخست به فریاد استرو رسید.

مهمترین اتفاق راند دوم ضربات انگشتی بود که دو فایتر بر چشم همدیگر زدند که در یکی از صحنه ها مبارزه متوقف شد و پزشک مسابقات وارد کیج شد. در راند سوم ولکوف به شدت به دنبال رافتن راهی برای تمام کردن کار حریف بود که سرانجام مشتش را بر صورت او فرود آورد و با دخالت داور مبارزه پایان یافت. پس از پایان مبارزه ولکوف از تمام هموطنانش که برای تشویقش از روسیه تا هلند آمده بودند تشکر کرد. استرو هم درباره مبارزه گفت: “ولکوف امشب بهتر از من بود و برنده مبارزه شد!”و وقتی از او درباره برنامه اش برای آینده پرسیده شد گفت:”فعلا به زمان نیاز دارم تا ابتدا فیلم مبارزه را خوب ببینم و سپس تصمیمم درباره آینده را خواهم گرفت”۰
در دیگر مبارزه مهم سیر بهادرزاده فایتر قدرتمند افغانستانی که مدتی دور از دنیای قفس بود در برابر راب ویلکینسون استرالیایی قرار گرفت و موفق شد با ضربات قدرتمند مشت در راند دوم حریف جوان استرالیایی را از پیش رو بردارد.
نتایج کامل مسابقات بدین شرح می باشد:

فایت کارت مقدماتی:

سبک وزن: ثیبولت گوتی با ناک اوت فنی (ضربات مشت) در راند نخست بر اَندرو هالبروک پیروز شد.
نیمه سنگین وزن: عبدالکریم عِدیلوف با ناک اوت فنی (ضربات مشت) در راند دوم بویان میهایلوویچ را شکست داد.
پر وزن: ضابیط ماگومدشریپوف با سابمیشن (ریر نیکد چوک) در راند دوم مایک سانتیاگو را از پیش رو برداشت.
نیمه سنگین وزن: الکساندر راکیچ با رای متحد داوران بر فرانسیمار باروسو غلبه کرد.
سبک وزن: رستم خابیلوف هم به همین ترتیب دِسموند گرین را مغلوب ساخت.
سبک وزن: مایکل پرازرس با سابمیشن (چوک شمال-جنوب) در راند سوم مَدز بارنیل را از پیش رو برداشت.
سبک وزن: مایربک تایسوموف با ناک اوت (ضربه مشت) در همان راند اول فلیپه سیلوا را شکست داد.
ولترویت: دَرِن تیل با امتیاز بر بویان ولیچکویچ فائق آمد.

مبارزات اصلی:

ولترویت: لئون ادواردز با رای متحد داوران بر برایان باربِرِنا پیروز شد.
خروس وزن بانوان: ماریون رنیو با ناک اوت فنی (ضربات مشت) در راند سوم تالیتا برناردو را مغلوب ساخت.
میان وزن: سیر بهادرزاده با ناک اوت فنی (ضربات مشت) در راند دوم بر راب ویلکینسون غلبه کرد.
سنگین وزن: الکساندر ولکوف ناک اوت فنی (ضربات مشت) در راند بر سوم استفان استرو پیروز شد.

در پایان مسابقات جایزه ۵۰ هزار دلاری مبارزه برتر شب به مبارزه ولکوف در برابر استرو رسید.جایزه ۵۰ هزار دلاری عملکرد برتر شب هم به ضابیط ماگومدشریپوف و مایربک تایسوموف تعلق یافت.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید