www.khabarrazmavar.ir

تکواندو قهرمانی جهان؛

شناسه خبر : ۱۹:۱۲ 1398/02/28

پیروزی های با ارزش همتی و احمدی/برخورداری حذف شد

روز چهارم از رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان با حذف یک نماینده دیگر تیم مردان کشورمان و برتری کیمیا همتی بر قهرمان اروپا از کشور میزبان پیگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، در ادامه این رقابتها امروز شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه سه نماینده دارد که کیمیا همتی در وزن ۶۷- کیلوگرم در مبارزه دوم خود نماینده انگلیس را شکست داد. سروش احمدی در وزن ۶۳- کیلوگرم سه پیروزی متوالی کسب کرد و مهران برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم نیز در مبارزه دوم باخت و حذف شد.

در وزن ۶۷- کیلوگرم زنان کیمیا همتی بعد از پیروزی ۵ بر ۳ مقابل «آکوستا هررا» از کوبا، برابر «لورن ویلیامز» از کشور میزبان ۳۱ بر ۱۵ به پیروزی دست پیدا کرد.

سروش احمدی در وزن ۶۳- کیلوگرم که کار خود را با برتری ۲۴ بر ۲ مقابل «کریستوفر سابیچ» از لبنان آغاز کرد و سپس «احمدمبارک» از عربستان را ۲۳ بر ۲ شکست داد.

اما مهران برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم که در مبارزه نخست خود در یک مبارزه برتر «آدریانو اوریل» از مکزیک با طلای ۲۰۱۳ جهان را ۲۲ بر ۱۳ شکست داده بود، دور دوم ۲۹ بر ۱۶ نتیجه را به «طاهیر گولیک» از آلمان واگذار کرد و از دوررقابتها کنار رفت.

برای تیم ملی ایران تا کنون مهلا مؤمن زاده یک نشان نقره و آرمین هادی پور یک نشان برنز کسب کرده‌اند. پریسا جوادی، اکرم خدابنده، محمد حسن پلنگ افکن، ناهید کیانی و امیرمحمد بخشی هم از دور مسابقات حذف شده‌اند.

این دوره از مسابقات با حضور ۹۷۵ تکواندوکار از ۱۵۰ کشور به میزبانی انگلستان در منچستر جریان دارد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.