www.khabarrazmavar.ir

موی تای قهرمانی جهان - بلاروس؛

شناسه خبر : ۰۹:۳۸ 1396/02/17

پیروزی ساکی، شکست زرین فر/ برنامه روز سوم مسابقات

در ادامه رقابتهای موی تای قهرمانی جهان یک نماینده ایران با قبول شکست از دور مسابقات خارج شد و یک نماینده دیگر کشورمان به یک چهارم نهایی صعود کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، در ادامه این رقابتها که با حضور نمایندگانی از ۱۰۵ کشور جهان به میزبانی بلاروس در مینسک جریان دارد تیم ملی کشورمان دو نماینده در روز دوم داشت که حاصل تلاش آنها یک پیروزی و یک شکست بود.

علی زرین فر در وزن ۶۰- کیلوگرم در یک فینال زودرس مقابل «پراویت چلیانک» از تایلند قرار گرفت و با وجود ارائه یک مبارزه پایاپای در راند سوم مغلوب شد و از ادامه مسابقات بازماند.

همچنین ایوب ساکی در وزن ۷۵- کیلوگرم در اولین دیدار خود در این رقابتها «ازمیرموهات» از مالزی را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در دومین دیدار خود باید با «ایوان گریگوریف» از روسیه پیکار کند.

در ادامه این مسابقات امروز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در روز سوم مسابقات چهار نماینده از کشورمان به دیدار رقبای خود می روند. سمیه خزایی که روز جمعه در وزن ۵۴- کیلوگرم «ژوک» از بلاروس را شکست داده بود، امروز در مرحله یک چهارم نهایی باید با «والریا دزدووا» از روسیه پیکار کند. خزایی در صورت پیروزی در این دیدار با صعود به نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی خواهد کرد.

مستانه سیف آبادی هم دروزن ۴۵- کیلوگرم در اولین دیدار خود باید با «اومیاما بلوررت» از مراکش پیکار کند. وی در صورت برتری به نیمه نهایی راه پیدا کرده و برای صعود به دیدار نهایی باید با برنده مبارزه هنک کنگ و بلاروس پیکار کند.

کاوه سلیمانی در وزن ۶۷- کیلوگرم بعد از پیروزی روز جمعه مقابل«جاناتان پولوسان» از فیلیپین، امروز در مرحله یک چهارم نهایی باید با «ماگمدزیانوکوف» از روسیه پیکار کند.

ایرج عزیرپور هم در وزن ۹۱+ کیلوگرم ابتدا به دیدرا «شلیپوف» از روسیه می رود و سپس با برنده مبارزه بلغارستان و کره جنوبی مبارزه می کند.

این دوره از مسابقات از جمعه در مینسک بلاروس آغاز شده است.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.