www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۳۸ 1396/07/29

پیروزی دشوار موساسی بر طوفان روسی

گگارد موساسی در نخستین مبارزه اش برای سازمان بلاتور در یک مبارزه نفس گیر بر الکساندر شلمنکو غلبه کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، رویداد Bellator 185 بامداد امروز در حالی برگزار شد که گگارد موساسی فایتر سابق UFC و از مدعیان قهرمانی میان وزن برای نخستین بار قدم به قفس بلاتور می گذاشت.در حالی که بسیاری از طرفداران موساسی یک مبارزه بی درد سر برای “شکارچی رویا” انتظار داشتند اما حریف او مبارزی قدرتمند به نام الکساندر شلمنکو روس مشهور به “طوفان” بود که در کارنامه حرفه ای او قهرمانی دسته میان وزن بلاتور نیز دیده می شد و برای اثبات قدرتش قدم به کیج می گذاشت.

با شروع مبارزه شلمنکو با یک بک کیک سعی در سورپرایز گگارد داشت و گگارد سعی در عقب راندن حریف و استفاده از تیک دان و ضربات خود داشت. هر دو مبارز برای دیکته کردن قدرت بر دیگری تلاش می کردند و فرصت برای سابمیشن در همان راند نخست وجود داشت که البته محقق نشد،در این بین یک ضربه اُوِر هند شلمنکو بر چشم راست گگارد نشست که باعث متورم شدن آن گردید تا موساسی در ادامه تنها با یک چشم مبارزه کند. راند نخست با نتیجه ۱۰-٩ به سود موساسی پایان یافت.

در راند دوم پزشک مسابقات دو بار وضعیت چشم موساسی را مورد بررسی قرار داد و اجازه ادامه مبارزه را صادر کرد مبارزه نزدیکتری را شاهد بودیم جایی که شلمنکو سعی در زدن ضربات بک کیک،مشت های سفت و سخت خود را داشت و البته چشم آسیب دیده گگارد را هم هدف قرار می داد و در مقابل گکارد بیشتر چشم به تیک دان و فرصتی برای سابمیشن شلمنکو داشت.این راند هم ۱۰-۹ به سود موساسی پایان یافت.

در راند سوم و پایانی شلمنکو بیشتر از موساسی فعال بود و چشم به جبران نتیجه داشت. ضربات اسپینینگ بک کیک و اسپینیگ بک فیست و همچنین بادی کیک از شلمنکو و این در حالی بود که گگارد یک ضربه خوب آپرکات از فاصله نزدیک زد. موساسی کمی خسته به نظر می رسید و به دنبال تیک دان حریف بود. اگر چه شلمنکو در راند آخر بهتر از موساسی بود ولی این برای کسب پیروزی کافی نبود و در نهایت این موساسی بود که با رای متحد داوران و با سه نتایج ۲۹-٢٨ از سوی هر سه داور پیروز مبارزه معرفی شد.

موساسی فصل جدید دورانش را با پیروزی پشت سر گذاشت اما این زنگ خطری برای گگارد به صدا درآورد تا بداند قفس بلاتور چیزی دست کم از یو اف سی ندارد و هیچ مبارزه آسانی نیز در آن وجود نخواهد داشت.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید