www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۵۳ 1398/03/26

پیروزی “جیپسی کینگ” در وگاس + فیلم

تایسون فیوری با ناک اوت فنی در راند دوم تام شوارتز را شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، سالن MGM Grand Garden لاس وگاس بامداد یکشنبه میزبان یکی از رویدادهای بوکس سال ۲۰۱۹ بود. جایی که نه هزار و صد و دو نفر در محل برگزاری مسابقات حضور داشتند یعنی تقریباً نیمی از ظرفیت سالن برگزاری مسابقات.
در مین ایونت این رویداد تایسون فیوری بوکسر بی شکست بریتانیایی و قهرمان سابق دسته سنگین وزن بوکس دنیا به مصاف تام شوارتز آلمانی که تا این مبارزه باختی در کارنامه خود نداشت رفت. نکته جالب پیش از مبارزه ورود تایسون فیوری به رینگ با تم آپولو کرید در فیلم راکی بود.
با شروع مبارزه فیوری با جب های خود به استقبال حریف رفت و ضمن محک زدن شوارز به دنبال راه نفوذ برای زدن ضربات خود بود. او با استفاده از دست های بلندش و زدن ضربات به راحتی امتیاز راند اول را به خود اختصاص داد. ۱۰-۹ به نفع جیپسی کینگ.
در اویل راند دوم هم فیوری با همان رویه چرخش به دور حریف و استفاده از جب هایش کار را آغاز کرد ولی نقطعه عطف مبارزه از جایی شروع شد که بوکسر آلمانی احساس کرد می تواند با ضرباتش یه فیوری آسیب بزند اما جیپسی کینگ تمامی آن ضربات را با جا خالی دادن دفع کرد و سپس با یک ضربه ترکیبی شوارز را ناک دان کرد. با شمارش ناک دان توسط کنی بِیلِس (داور مبارزه) شوارز از جایش بلند شد تا به مبارزه ادامه دهد ولی فیوری او را زیر ضربات پیاپی مشت خود گرفت تا با دخالت داور پایان مبارزه اعلام شود.


یک پیروزی دیگر برای فیوری تا رکورد جیپسی کینگ به ۲۸-۰-۱ ارتقا پیدا کند و در سمت دیگر تام شوارز با تحمل اولین شکست به رکورد ۲۴-۱ تنزل یابد.
تایسون فیوری پس از این مبارزه ضمن تشکر از ایالات متحده گفت که یک مبارزه دیگر در سال ۲۰۱۹ خواهد داشت که در تاریخ ۲۱ سپتامبر یا ۵ اکتبر خواهد بود و سپس در اوایل ۲۰۲۰ سراغ دئونتی وایلدر خواهد رفت تا آن کمربند سبز رنگ (اشاره اش به کمربند قهرمانی WBC) را از از او بگیرد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید