www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۱:۰۶ 1396/07/22

پیروزی بی درد سر ریکو در گوانگژو

الکس پریرا شگفتی ساز GLORY 46 شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، رویداد GLORY 46 امروز در گوانگژو چین برگزار شد.

در مهمترین مبارزه شب که مبارزه عنوان قهرمانی دسته میان وزن بود،سایمون مارکوس مدافع عنوان قهرمانی به مصاف الکس پریرا فایتر ۳۰ ساله برزیلی رفت.در حالی که کمتر کسی تصور می کرد پریرا توان غلبه بر قهرمان را داشته باشد ولی Pó Atan در پنج راند عملکرد بسیار خوبی داشت و در نهایت هم موفق شد با رای متحد داوران پیروز این نبرد حساس شود و کمربند قهرمانی میان وزن را تصاحب کند.شگفتی ساز بزرگ!

در دیگر مبارزه مهم و جالب این مسابقات ریکو ورهوون قهرمان سنگین وزن گلوری در یک سوپر فایت به مصاف آنتونیو سیلوا فایتر سابق UFC رفت که نخستین تجربه کیک بوکسینگ پاگنده برزیلی محسوب می شد.با شروع مبارزه کندی در حرکات و مشت های سیلوا بسیار مشهود بود و به طور کلی بسیار دور از آمادگی به نظر می رسید اما در سمت مقابل ورهوون با علم به این موضوع به شدت حملات خود اضافه می کرد.سیلوا راند نخست را هر طوری که بود به سلامت به پایان رساند ولی ریکو برای پایان مبارزه صبری نداشت و در راند دوم بر شدت و میزان حملاتش اضافه کرد تا اینکه در یک صحنه با یک های کیک سیلوا را به کف رینگ انداخت.با شمارش ناک دان سیلوا به هر زحمتی از جا برخواست و خود را جمع و جور کرد تا به مبارزه ادامه دهد اما ریکو دست بردار نبود و پاگنده را زیر ضربات پیاپی خود قرار گرفت و با ادامه این روند با دخالت آتسوشی اُناری سر داور مبارزه پایان این نبرد به سود ورهوون پایان یافت.یک دستگرمی خوب برای قهرمان پیش از مبارزه ماه دسامبر در برابر جمال بن صدیق مراکشی که در رویداد GLORY REDEMPTION برگزار خواهد شد!
اما مبارزات دیدنی دیگری نیز در این مسابقات انجام شد که نتایج آن بدین شرح می باشد:

مبارزات بخش سوپرفایت:

سبک وزن: پاسکال شروث (آلمان) با رای غیر متحد داوران بر جینگهائو مِنگ (چین) پیروز شد.
پر وزن: پچپانومرونگ کیاتموکائو (تایلند) با رای متحد داوران بر لی شی غلبه کرد.
وزن توافقی (۵٣ کیلوگرم بانوان): مبارزه لیو جیا (چین) در برابر زازا سور آری (تایلند) به دلیل استفاده از ضربه خطای آرنج بدون نتیجه پایان یافت.
مبارزه ۶۰ کیلوگرم ساندا: کونگ شینگ هونگ (چین) با ناک اوت (هد کیک چپ) در راند نخست هموطنش یانگ سون را شکست داد.
وزن توافقی (۷۵ کیلوگرم): آلان شاینسون (آرژانتین) با امتیاز از سد گائو شانگهای (چین) عبور کرد.
میان وزن: وی ژو (چین) هم به همین ترتیب آندره واکِر (ایالات متحده امریکا) را مغلوب ساخت.
سنگین وزن: ریکو ورهوون (هلند) با ناک اوت فنی (توقف مبارزه توسط داور) در راند دوم بر آنتونیو سیلوا (برزیل) غلبه کرد.

مبارزات اصلی:

نیمه نهایی شماره یک-تورنمنت مقدماتی پر وزن: ماسایا کوبو (ژاپن) با ناک اوت (هد کیک چپ) در راند اول بر چنچن لی (چین) فائق آمد.
نیمه نهایی شماره دو-تورنمنت مقدماتی پر وزن: چنگلونگ ژانگ (چین) با رای متحد داوران کواد تاراناکی (نیوزیلند) را از پیش رو برداشت.
سنگین وزن: جونیور تافا (نیوزیلند) با ناک اوت فنی (توقف مبارزه توسط داور) بر کوانچائو لو (چین) چیره گشت.
فینال تورنمنت مقدماتی پر وزن: چنگلونگ ژانگ (چین) با امتیاز بر ماسایا کوبو (ژاپن) فائق شد.
مبارزه عنوان قهرمانی میان وزن: الکس پریرا (برزیل) پس از پنج راند مبارزه با رای متحد داوران بر سایمون مارکوس (کانادا) پیروز شد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.