www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۴۷ 1396/01/17

پیتر آرتز در ایستگاه آخر

پیتر آرتز اسطوره دنیای کیک بوکسینگ اوایل اردیبهشت بازنشست خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، پیتر آرتز “چوب بر هلندی” که هم اکنون ۴۶ ساله است با کارنامه ای درخشان در طی دوران ورزشی خود سرانجام در رویداد پیش روی World Fighting League اعلام بازنشستگی خواهد کرد.

نکته جالب توجه درباره “آقای K-1” این است که تا پیش از این هم چند مبارزه بازنشستگی برای او برگزار شده که نخستین آنها در سال ۲۰۱۳ و در مسابقات GLORY 13 توکیو بود، جایی که آرتز در برابر دیدگان هوارداران ژاپنی اش و علیرغم تلاش ستودنی و مبارزه شجاعانه اش با امتیاز نزدیک مغلوب “ریکو ورهوون” قهرمان سنگین وزن گلوری شد.

او سال بعد و در رویداد GFC Fight Series 1 دوبی با “دیوی کوپر” مبارزه کرد که نتیجه آن مبارزه تساوی طرفین بود. آرتز سپس در رویداد Fight Night Saint-Tropez III فرانسه با “فردی کمایو” مبارزه کرد و با آسیب دیدگی پا رینگ را ترک گفت. پیتر در اواخر سال ۲۰۱۴ در ژاپن به مصاف “ارنستو هوست” رفت که او هم به تازگی از بازنشستگی خارج شده بود. آرتز پس از سه راند مهیج نتیجه را با امتیاز به هموطنش واگذار کرد. آرتز پس از این مبارزه در هیچ مسابقاتی حضور نداشت و همگان فکر می کردند که او دستکشهایش را آویخته اما سازمان هلندی WFL با پخش یک ویدیو همه را سورپرایز کرد.

تیزری کوتاه از رویداد آینده WFL منتشر شد که نشان می داد پیتر آرتز برای آخرین بار در این رویداد مبارزه خواهد کرد. حریف او “تسوتن روگاوا” فایتر ۲۳ ساله و جوان اوکراینی است. در سایر مبارزات مهم این رویداد ارول زیمرمن با مورات آیگون نبرد خواهد داشت. مایکل دوت در برابر فرد سیکینگ قرار خواهد گرفت و ابراهیم البونی با فابیو کواسی مبارزه می کند.

این مسابقات یکشنبه ۳ اردیبهشت ۹۶ (۲۳ آوریل ۲۰۱۷) و در سالن “تاپ اسپورت سنتروم” شهر آلمیره هلند برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.