www.khabarrazmavar.ir

دعوت رئیس فدراسیون تکواندو از منتقدان؛

شناسه خبر : ۱۱:۳۹ 1396/10/17

پولادگر:تغییر لازمه پیشرفت است/ درفدراسیون به روی دلسوزان باز است

رئیس فدراسیون تکواندو در شروع دوره چهار ساله ریاستش گفت: تغییر لازمه پیشرفت و است و درهای فدراسیون به روی دلسوزان این رشته همیشه باز است.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، سیدمحمد پولادگر در گفتگو با سایت فدراسیون تکواندو ضمن بیان مطلب فوق افزود: این که بررسی عملکرد کمیته های فدراسیون را در دستور کار داریم گفت: در هر بخشی به این نتیجه برسیم که نیاز به استفاده از نیروهای جدید یا برنامه ریزی مجدد هست این کار را انجام میدهیم. نرم افزار ارزیابی هیات های استانی تا پایان سال به بهره برداری می رسد و می توانیم نظارت بر عملکرد استان ها را بصورت فصلی مورد بررسی قرار دهیم. سامانه مرکز نظارت همگانی تکواندو نیز با هدف مشارکت و پیگیری مشکلات از اوایل اردیبهشت ماه سال آینده آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد، شکایت، تقدیر و تشکر خانواده بزرگ تکواندو به صورت آنلاین در سراسر کشور می باشد.

رییس فدراسیون تکواندو با اشاره به رویدادهای مهم پیش رو در سال آینده افزود: مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان و کسب سهمیه المپیک جوانان، رقابت های قهرمانی آسیا که خرداد ماه به میزبانی ویتنام انجام می شود و پس از آن هم بازی های آسیایی جاکارتا که برخلاف دوره های قبل با ۵ نماینده در بخش کیوروگی و دو نماینده در بخش پومسه برگزار می گردد، همچنین ۵ دوره مسابقات گرندپری را در سال ۲۰۱۸ پیش رو داریم که با برنامه ریزی صورت گرفته امیدواریم به نتایج دلخواه برسیم و دل جامعه تکواندو و ملت ایران را شاد کنیم.

پولادگر با بیان اینکه آیین نامه های داخلی شورای فنی تدوین شده و در حال بررسی و تصویب است افزود: امیدواریم تا قبل از پایان سال جاری با برگزاری جلسات مستمر شاهد نهایی شدن آیین نامه ها باشیم. شورای فنی ۲۵ نفر عضو دارد، ۲۱ نفر عضو حقیقی و ۴ عضو حقوقی که با اجرایی شدن آیین نامه فرصت حضور برای دیگر دلسوزان متخصص این رشته نیز در شورا فراهم می شود.

وی در ادامه گفت: از شورای فنی فدراسیون خواسته ایم عملکرد فنی تیم ملی تکواندو در سال ۹۶ را با حضور مهدی بی باک سرمربی تیم ملی مورد بررسی قرار دهد. پس از آن کمیته فنی با توجه به گزارش شورا برای هدایت تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان و بازی های آسیایی تصمیم گیری خواهد کرد.

رییس فدراسیون تکواندو در خصوص موفقیت و درخشش بانوان در میادین بین المللی گفت: تکواندو بانوان مسیر خود را پیدا کرده، در این بخش از سال ها پیش با رویکرد استعدادیابی علمی، ریل گذاری صحیحی صورت گرفته که می توان آثار مثبت آن را مشاهده کرد. همچنان حمایت های خود را از این بخش ادامه می دهیم تا بتوانیم به اهدافی که برای این بخش برنامه ریزی کرده ایم برسیم.

پولادگر با اشاره به تغییر شیوه برگزاری آزمون ها گفت: با گذشت سه دهه از برگزاری آزمون ها با هدف چابک سازی سیستم و به حداقل رساندن مشکلات هنرجویان به کمیته پژوهش ماموریت دادیم تا شیوه برگزاری آزمون ها را بررسی و نقاط ضعف و قوت آن استخراج نماید. در همین راستا شیوه جدید تدوین و در مرحله آزمایش می باشد.

وی افزود: ارتباط خوبی نیز با مرکز آموزش جهانی تکواندو برقرار کرده ایم و برنامه های ما برای ارتقای دانش فنی مربیان و اخد گواهینامه های بین المللی در این بخش با دقت در حال پیگیری است. آزمون‌های کوکی وان مرحله ورود به عرصه جهانی است و در دو سال اخیر دو دوره این آزمون را به صورت جهشی در ایران برگزار کردیم که منجر به ارتقا بیش از ۷۰۰ تکواندوکار ایرانی گردید. همچنین برگزاری دوره های مربیگری و داوری بین المللی در اولویت های فدراسیون است که امیدوارم تکواندوکاران از این فرصت ها در راستای رشد و ارتقای تکواندو ایران بهره برده و به طور منظم نسبت به بروزرسانی احکام کمربند، مربیگری و داوری خود اقدام نمایند.

رییس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه سیاست حمایت از تولید کنندگان داخلی لوازم و تجهیزات تکواندو را همچون گذشته، در سال آینده نیز به صورت هدفمند ادامه خواهد داد افزود: تلاش ما این است که از تولید کنندگان هوگو، جوراب الکترونیکی، کلاه و سیستم های داوری ساخت داخل حمایت و در مسابقات نیز همانند سال جاری از آن استفاده کنیم. خدارا شاکریم که امسال توانستیم مسابقات لیگ تکواندو و قهرمانی کشور در تمام رده های سنی را با تجهیزات ساخت داخل برگزار کنیم و مصمم هستیم انگیزه لازم میان تولیدکنندگان داخلی برای تولید محصول با کیفیت بالا را به وجود بیاوریم تا با ایجاد فضایی رقابتی شاهد تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب باشیم.

سید محمد پولادگر در پایان با بیان این نکته که تغییر لازمه پیشرفت است، درب های فدراسیون به روی تمام دوستداران و دلسوزان این رشته باز است و دست هرکسی که فکر می کند می تواند به این رشته کمک کند را به گرمی می فشاریم، دوستداران این رشته را به توجه به بیانات مقام معظم رهبری که در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با ایشان مطرح شد، دعوت کرد و خاطر نشان ساخت: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب نقد باید منصفانه و مسئولانه باشد نه نقد همراه با تهمت. نقد و نقد پذیری واجب است، تهمت و لجن پراکنی حرام است. نقد با تهمت زدن و تکرار کردن حرف دشمن فرق دارد. نقد باید منصفانه و عاقلانه و مسئولانه باشد. سیاه نمایی هنر نیست.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید