www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۲۲ 1393/12/13

پوستر مسابقات جام جهانی موی تای دانشگاهی رونمایی شد

از پوستر نخستین دوره مسابقات جام جهانی موی تای دانشگاهی رونمایی شد. همانطور که مشاهده می کنید طراحی این پوستر ساده و مدرن است. 5 رنگ به کار رفته در آن با الهام از جنبش المپیک و 5 ستاره بکار رفته در آن نشان از 5 رکن اصلی موی تای یعنی احترام، افتخار، بازی جوانمردانه، […]

از پوستر نخستین دوره مسابقات جام جهانی موی تای دانشگاهی رونمایی شد. همانطور که مشاهده می کنید طراحی این پوستر ساده و مدرن است. 5 رنگ به کار رفته در آن با الهام از جنبش المپیک و 5 ستاره بکار رفته در آن نشان از 5 رکن اصلی موی تای یعنی احترام، افتخار، بازی جوانمردانه، سنت و فضیلت دارد.

به گزارش “رزم نیوز” ، جام جهانی موی تای دانشگاهی امسال برای نخستین بار و با حمایت فدراسیون بین المللی ورزشهای دانشگاهی FISU و همکاری فدراسیون بین المللی موی تای آماتور IFMA و شورای جهانی موی تای WMC از 25 اسفند ماه جاری لغایت 3 فروردین ماه سال آینده به میزبانی بانکوک در استادیوم ملی این شهر برگزار خواهد شد. تایلند تدارک ویژه ای برای برگزاری باشکوه این مسابقات دیده است و برخی از کشورها مثل مکزیک برای حضور موفق در این رویداد از هفته های پیش برای تمرین و آماده سازی مبارزان خود وارد بانکوک شده اند.

Poster2

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.