www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۰۳ 1395/10/11

پای امیر در فینال RIZIN لغزید، کرو کاپ قهرمان شد!

دور آخر مسابقات RIZIN امشب در ژاپن برگزار و چهره قهرمان این رقابت ها به جهانیان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، مرحله نیمه نهایی و فینال تورنمنت جایزه بزرگ وزن آزاد RIZIN در سالن “سایتاما سوپر آرنا” شهر ژاپن برگزار شد و همگان شاهد مسابقات جذاب و دیدنی بودند. برای ما ایرانی ها حضور امیر علی اکبری کشتی گیر سابق فرنگی در این مسابقات اهمیت این رویداد را چندین برابر کرده بود. امیر در حالی در نیمه نهایی این رقابت ها به مصاف والنتین مولداوسکی می رفت که در دور قبل هیث هرینگ از امریکا را مغلوب ساخته بود. او در نیمه نهایی و در نبردی سخت از سد مولداوسکی عبور کرد تا راهی مبارزه فینال شود.
حریف علی اکبری در فینال حریفی بزرگ به نام میرکو ‘کرو کاپ’ فیلیپوویچ بود. فیلیپوویچ فایتر سابق UFC و قهرمان سال ۲۰۱۲ مسابقات K-1 WORLD GP بود و مبارزه در رینگ های PRIDE FC و DREAM را تجربه کرده بود. از نظر تجربه و میدان دیدگی سطح او بسیار بالاتر از امیر بود و همین فاکتور مهمی برای کرو کاپ بود تا کفه ترازو به سودش سنگینی کند.
با به صدا در آمدن زنگ آغاز مبارزه هر دو فایتر ابتدا کمی محتاط عمل کردند و در این بین امیر یک ضربه مستقیم مشت به سوی کروکاپ روانه کرد که البته به هدف نخورد. در ادامه کروکاپ با یک هوک چپ تعادل امیر را به هم زد و امیر که خود را در خطر می دید سعی داشت تا خود را به پای ببر کروات برساند اما در این امر ناموفق بود. کروکاپ بدون از دست دادن فرصت به سوی امیر یورش برد و ضربات پیاپی مشت خود را روانه او ساخت. با دخالت داور این مبارزه به پایان رسید و میرکو کرو کاپ با ناک اوت فنی پیروز شد.

پس از پایان مبارزه ناراحتی از چهره امیر کاملاً آشکار بود ولی در هر صورت مقام دومی این رویداد بزرگ هم بسیار با ارزش است.
میرکو کرو کاپ علاوه بر کمربند قهرمانی صاحب پاداش نقدی ۳۵ میلیون ین ژاپن شد و امیر علی اکبری هم ۱۰ میلیون ین ژاپن را از آن خود ساخت.

.

.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.