www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۲۱ 1393/09/29

پایان کار حاجی آخوندزاده در تیم ملی؛ فدراسیون جودو به دنبال سرمربی جدید/بی پولی، مانع جذب سرمربی خارجی!

در مورد مربی داخلی نیز یک مشکل وجود دارد و آن این که، چون تیم ملی کنونی با مشکلات فنی و به خصوص روحی فراوانی روبروست، کمتر مربی ای پیدا می شود که سکان هدایت این تیم را برعهده بگیرد. مسئولان فدراسیون جودو در حال رایزنی برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی بزرگسالان هستند که […]

در مورد مربی داخلی نیز یک مشکل وجود دارد و آن این که، چون تیم ملی کنونی با مشکلات فنی و به خصوص روحی فراوانی روبروست، کمتر مربی ای پیدا می شود که سکان هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

مسئولان فدراسیون جودو در حال رایزنی برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی بزرگسالان هستند که در این میان، چند مربی داخلی به همراه گزینه های خارجی، شانس زیادی برای هدایت ملی پوشان بزرگسال کشورمان دارند.

به گزارش “رزم نیوز” ، بعد از ناکامی تیم ملی جودوی ایران در هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون، تمرینات تیم ملی بزرگسالان تعطیل شد که البته این قضیه هنوز هم ادامه دارد.

با توجه به اینکه رقابت های کسب سهمیه المپیک 2016 ریو آغاز شده و همچنین مسابقات قهرمانی آسیا اردیبهشت سال 94 در کویت برگزار خواهد شد، مسئولان فدراسیون جودو، به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی بزرگسالان هستند، چراکه مسعود حاجی آخوندزاده دیگر سرمربی تیم ملی نیست.

بر این اساس، جذب مربی خارجی در دستور کار مسئولان فدراسیون قرار گرفته که با توجه به هزینه های زیاد استخدام مربی خوب خارجی، به احتمال بسیار زیاد این کار محقق نخواهد شد تا متولیان فدراسیون مجددا نسبت به جذب مربی ایرانی اقدام کنند.

البته در مورد مربی داخلی نیز یک مشکل وجود دارد و آن اینکه، چون تیم ملی کنونی با مشکلات فنی و به خصوص روحی فراوانی روبروست، کمتر مربی ای پیدا می شود که سکان هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

با این حال، فدراسیونی ها در روزهای گذشته مذاکراتی را با چند مربی داخلی آغاز کرده اند تا در نهایت، سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان را به یکی از آنها بسپارند.

با این تفاسیر باید کار مسعود حاجی آخوندزاده سرمربی مشهدی تیم ملی را در رأس این تیم پایان یافته بدانیم چراکه عملکرد وی در بازی های آسیایی اینچئون به هیچ وجه رضایت بخش نبود و تاثیری برای روی نتایج ملی پوشان ایران نداشت تا یکی از بدترین نتایج ایران در ادوار بازی های آسیایی رقم بخورد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید