www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۲۲ 1395/11/11

پایان افسانه شکست ناپذیری “اِل باندیدو” !

فرانسیسکو قهرمان دسته سوپر پَر وزن WBC سرانجام طعم شکست را چشید.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، فرانسیسکو خاویر وارگاس بوکسر ۳۲ ساله مکزیکی که قهرمانی دسته سوپر پر وزن WBC را یدک می کشید برای کسب بیست و چهارمین پیروزی خود به مصاف هموطن ۲۵ ساله خود میگوئل برچلت رفت. بسیاری از رسانه ها تا پیش از شروع مبارزه پیروزی دیگری را برای وارگاس پیش بینی می کردند. رکورد حرفه ای وارگاس تا پیش از این مبارزه ۲۵ مبارزه- ۲۳ پیروزی (۱۷ پیروزی با ناک اوت) -۲ تساوی بود. اما اِل باندیدو حریفی پیش رو داشت که تا پیش از این نظیرش را ندیده بود.

از زمانی که زنگ مبارزه به صدا در آمد بِرچِلت اوضاع مبارزه را در اختیار گرفت گویی اصلاً بزرگی و شهرت وارگاس برایش مهم نیست. هر دو بوکسر هر چه بلد بودند رو کردند و مهارتهایشان را به رخ یکدیگر کشیدند اما برتری برچلت کاملاً مشهود بود.بالای چشم قهرمان شکافته شده بود و او غرق در خون بود. در راند یازدهم وقتی چند ضربه پیاپی برچلت بر سر و صورت وارگاس نشست او در حالی که تعادل نداشت به عقب رفت و با دخالت داور مبارزه به اتمام رسید تا برچلت قهرمان دسته سوپر پر وزن WBC شود. لباس داور این مبارزه که خونین بود حکایت از یک جنگ تمام عیار بود.

اما در مبارزه مهم دیگر تاکاشی میورا از ژاپن به مصاف میگوئل رومَن از مکزیک رفته بود.این نبرد بسیار نزدیک پیش می رفت البته تا اواسط راند هفتم که میورا شروع به هنرنمایی های خود کرد و سرانجام در راند دهم با یک ضربه چپ حریف را ناک دان کرد. اما میورا در راند یازدهم نیز دست بردارد نبود. در راند یازدهم به راحتی فهمیده می شد که کار برای رومَن تمام شده است. با ضربات ترکیبی مشت او باز هم نقش بر زمین شده و بار دیگر شمارش ناک دان.بومسر مکزیکی به هر زحمتی که بود خود را جمع و جور کرد و سرپا شد اما ایستادن او دیری نپایید چون در راند آخر میورا با یک ضربه چپ دیگر تعادل او را بر هم زد و باز هم به کف رینگ افتاد اما این بار قادر نبود از جای خود برخیزد و همه چیز تمام شد. میورا اکنون ۹ مبارزه از ۱۰ مبارزه اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته، اکنون با این پیروزی همه منتظر شکل گیری شکل گیری نبرد تماشایی برچلت – میورا هستند. میورا قهرمان سابق دسته سوپر پر وزن WBC بود تا اینکه فرانسیسکو وارگاس او را در سال ۲۰۱۵ ناک اوت کرد.

اما نتایج کامل این رویداد بدین شرح است:
میگوئل برچیلت با ناک اوت فنی در راند یازدهم بر فرانسیسکو وارگاس پیروز شد.
تاکاشی میورا با ناک اوت در راند دوازدهم بر میگوئل رومَن غلبه کرد.
صدام علی با ناک اوت در راند سوم بر خورخه سیلوا چیره شد.
لَمونت روچ با ناک اوت در راند نخست بر الخاندرو والدز پیروز شد و قهرمانی زست سوپر پر وزن جوانان WBC را از آن خود ساخت.
ویسنته پورتیلو با امتیاز بر مایک ملکیان غلبه کرد.
ورگیل اُرتیز با ناک اوت فنی در راند اول بر اسرائیل ویلِلا پیروز شد.
لوئیس کوریا با ناک اوت فنی در راند اول خراردو مولینا را مغلوب کرد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید