www.khabarrazmavar.ir

رئیس فدراسیون در حال ثبت رکورد سفرهای خارجی

شناسه خبر : ۱۱:۰۲ 1395/10/26

پایان آوارگی چهار روزه جودوکاران در ترکیه/ ملی پوشان به اردوی مشترک نرسیدند؟!

اردوی مشترک جودوکاران حاضر در ازبکستان در حالی ۲۴ دی‌ماه به پایان رسیده است که گروه دوم ملی پوشان جوان کشورمان سرانجام پس از سه روز سردرگمی در کشور ترکیه امروز وارد ازبکستان شدند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور و به نقل از خبرگزاری فارس تیم ملی جودوی جوانان و امید زیر ۲۳ سال ایران که برای آماده‌سازی جهت حضور در مسابقات بزرگسالان آسیایی و جهانی آماده می‌شود از روز ۲۰ دی ماه تمرینات خود را در سالن فدراسیون جودوی ازبکستان آغاز کرده‌اند.

تیم ملی جودوی جوانان و امید زیر ۲۳ سال ایران در ازبکستان تحت نظارت احمد کاظمی پیگیری می‌شود. گروه اول جودوکاران ایرانی برای حضور در این اردوها بیش از ۱۲ ساعت در فرودگاه مسکو در سالن ترانزیت حضور داشتند و سرانجام پس از یک سفر طولانی وارد کشور میزبان شدند و تمرینات خود را پیگیری کردند. این در حالی است که گروه دوم اعزامی به کشور ازبکستان قرار بود طی ۴ روز گذشته وارد محل برگزاری اردوهای مشترک شوند اما به دلیل شرایط جوی آب و هوای کشور ترکیه بیش از ۳ روز در این کشور سرگردان بودند و سرانجام گویا امروز (یکشنبه) وارد کشور ازبکستان شدند.

جودوکاران کشورمان در حالی بیش از سه روز در هتل های کشور ترکیه اقامت داشته‌اند که مسئولان وزارت ورزش و جوانان پیش از این اعلام کرده‌ بودند که به دلیل ناامنی کشور ترکیه تیم های ورزشی کشورمان به هیچ عنوان راهی این کشور نشوند.

امیر قاسمی نژاد به عنوان مربی، ایمان نیک اقبال، احمد ناقدی
و کیوان مهدی زاده جودوکاران گروه دوم بودند که امروز (یکشنبه) وارد کشور ازبکستان شدند. این در حالی است که آنها قرار بود هفته قبل وارد این کشور شوند تا در اردوی مشترک حضور داشته باشند اما متاسفانه زمان ورود آنها با پایان اردوی مشترک همزمان شده است. در این اردوی مشترک جودوکاران ایران، قزاقستان، تاجیکستان، روسیه، ترکمنستان حضور داشتند و تا ۲۴ دی‌ماه قرار بود این تمرینات مشترک پیگیری شود!

به هر حال مسئولان فدراسیون برای اعزام جودوکاران به کشور ترکیه می‌توانستند از طریق کشورهای روسیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس سفر ملی پوشان را در دستور کار خود قرار دهند؛ هرچند که رئیس فدراسیون جودو در مدت کوتاهی که بر صندلی ریاست فدراسیون جلوس کرده مدام در سفر کاری بوده و درگیر مسائل کاری خود بوده است.

در حالی دوران ریاست فدراسیون درخشان به ۱۲۰ روزی کاری نرسیده است که وی در این مدت سفرهای کاری زیادی را داشته و راهی کشورهای ازبکستان، قزاقستان، چین، ژاپن، امارات (ابوظبی) و اخیرا نیز در کشور جمهوری آذربایجان حضور داشته که این سفرها در این مدت کوتاه به نوبه خود یک رکورد می‌تواند باشد.

محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو به همراه علی محمد عزیزی، ایوب رستمی و بابک مهاجری طی چند روز گذشته در سمینار کلاس مربیگری و داوری در کشور آذربایجان شرکت کرده‌اند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید