www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۰۰ 1394/03/29

پايان ماموريت دلشاد در بوكس؛ شمس مسئول سازمان ليگ شد/ حكم صوری برای ليگی كه وجود خارجی ندارد!

فدراسيون بوكس در حالی مسئول جدید سازمان ليگ این فدراسیون را منصوب كرد كه بيش از سه سال است ليگ بوکس برگزار نمی‌شود. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، بیش از سه سال است که در بوکس لیگی برگزار نمی شود. درحالیکه بسیاری از استعدادهای شهرستانی با بی‌پولی هیات‌های استانی خود هیچ راهی برای معرفی […]

فدراسيون بوكس در حالی مسئول جدید سازمان ليگ این فدراسیون را منصوب كرد كه بيش از سه سال است ليگ بوکس برگزار نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، بیش از سه سال است که در بوکس لیگی برگزار نمی شود. درحالیکه بسیاری از استعدادهای شهرستانی با بی‌پولی هیات‌های استانی خود هیچ راهی برای معرفی شدن به تیم ملی ندارند، پروژه لیگ منطقه‌ای هم راه به جایی نبرد.

بهانه عدم پخش تلویزیونی شاید بزرگترین توجیه فدراسیون برای تعطیل ماندن لیگ باشد. لیگی که می‌تواند با تکیه بر قهرمانان بازی‌های آسیایی اخیر و تنها لژیونر مطرح خود اسپانسر هم جذب کند. با این حساب ناطق نوری به تازگی فریبرز شمس عضو هیات رئیسه خود را با حفظ سمت به عنوان مسئول سازمان لیگ منصوب کرد. هرچند نباید زحمات دلشاد رئیس پیشین سازمان لیگ را هم نادیده گرفت که مکاتبه‌های هفتگی با تیم‌ها داشت تا از لیگ استقبال کنند.

حکم فدراسیون بوکس برای لیگی که وجود خارجی ندارد تنها دو معنی می‌دهد، یا فدراسیون در حساس‌ترین سال خود که سال قبل از المپیک است، به صورت جدی به دنبال راه اندازی مجدد لیگ است و یا تنها برای خاکستر ریختن روی آتش رسانه‌ها حکم داده است.

شمس هم کار آسانی نخواهد داشت. در ابتدای کار حداکثر سه تیم از کل کشور از لیگ استقبال می‌کنند و برگزاری لیگ با تنها سه تیم به صرفه نیست. صداوسیما هم به نقل از مسئولان فدراسیون با وجود وعده پخش تلویزیونی خیلی همکاری نمی‌کند.

بوکس در حالی اولین سهمیه المپیک ریو را در میان همه رشته‌های ورزشی کسب کرده که همچنان برای برگزاری داخلی‌ترین رویداد خود نیز با مشکل مواجه است و انتظار می‌رود رئیس نزدیک به سه دهه‌ای این فدراسیون با روی کار آمدن رئیس جدید سازمان لیگ تدبیر تازه‌ای داشته باشد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید