www.khabarrazmavar.ir

مسابقات بین المللی ووشو جام پارس در گرگان؛

شناسه خبر : ۱۹:۴۴ 1397/04/04

پارس جنوبی با ۶ طلا قهرمان شد/ گلستان ۳ طلا کسب کرد

تیم پارس جنوبی با کسب ۶ مدال طلا، عنوان قهرمانی هفتمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس را کسب کرد و تیم گلستان با کسب سه مدال طلا در جایگاه دوم قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، مبارزات فینال هفتمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس بعدازظهر دوشنبه در گرگان برگزار شد که سانداکاران تیم پارس جنوبی ۶ مدال طلا و سانداکاران تیم گلستان سه مدال طلا کسب کردند.

در وزن ۵۶- کیلوگرم، جابر ناصریان از گلستان با غلبه بر آشوک کومار یاداو از هندوستان، موفق به کسب مدال طلا شد و نمایندگان ارمنستان و پاکستان به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۶۰- کیلوگرم، عرفان آهنگریان از گلستان بر رضا سبحانی از پارس جنوبی چیره شد و مدال طلا را بر گردن آویخت و سانداکاران پاکستان و هندوستان در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

در وزن ۶۵- کیلوگرم، علی محمدی از گلستان، کایرن سینگ از هندوستان را شکست داد و قهرمان شد، همچنین فرود ظفری از پارس جنوبی به همراه نماینده افغانستان مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن ۷۰- کیلوگرم، محسن محمدسیفی از پارس جنوبی، پرادیب کومار از هندوستان را مغلوب کرد تا مدال طلا را کسب کند و ووشوکاران ارمنستان و لبنان به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، یوسف صبری از پارس جنوبی و عباس شیخی از گلستان با یکدیگر مبارزه کردند که صبری موفق به شکست حریفش شود و بر سکوی قهرمانی ایستاد، سانداکاران پاکستان و افغانستان هم مشترکا سوم شدند.

در وزن ۸۰- کیلوگرم، یزدان کرمی نژاد از پارس جنوبی مقابل محمدمهدی گرشاسبی از گلستان به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد، همچنین نمایندگان ارمنستان و ویتنام به طور مشترک روی سکوی سوم ایستادند.

در وزن ۸۵- کیلوگرم، معین تقوی از تیم پارس جنوبی با غلبه بر مرتضی نوروزی از تیم گلستان بر سکوی قهرمانی ایستاد و سانداکاران لبنان و افغانستان به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۹۰- کیلوگرم، آرمان بازیاری از تیم پارس جنوبی، خالد عمر نوری از افغانستان را شکست داد و قهرمان شد، همچنین حسین شجاع از تیم گلستان به همراه نماینده هندوستان به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

پیش از این در فینال وزن ۹۰+ کیلوگرم، محمد نصیری از پارس جنوبی با پیروزی مقابل میشل زمر از لبنان، نخستین مدال طلای ساندای ایران را کسب کرده بود، در این وزن فقط دو ورزشکار شرکت کردند.

لازم به ذکر است؛ در هفتمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس که به میزبانی استان گلستان در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد، تیم‌های گلستان، پارس جنوبی، ویتنام، هندوستان، پاکستان، افغانستان، ارمنستان، لبنان و سوئد در ۹ وزن ساندا و ۱۰ فرم تالو با یکدیگر رقابت کردند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید