www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۱۰ 1393/12/01

پارس جنوبی با شکست دانشگاه آزاد قهرمان شد

رقابتهای لیگ ووشو قهرمانی باشگاههای کشور در حالی با برتری و قهرمانی پارس جنوبی در آکادمی ووشو به پایان رسید که محسن محمد سیفی قهرمان نامدار ووشو ایران بعد از سالها در یک میدان داخلی بازنده شد. به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ برتر ووشو باشگاههای کشور صبح دیروز در آکادمی ووشو آغاز […]

رقابتهای لیگ ووشو قهرمانی باشگاههای کشور در حالی با برتری و قهرمانی پارس جنوبی در آکادمی ووشو به پایان رسید که محسن محمد سیفی قهرمان نامدار ووشو ایران بعد از سالها در یک میدان داخلی بازنده شد.

به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ برتر ووشو باشگاههای کشور صبح دیروز در آکادمی ووشو آغاز شد. در این مرحله دانشگاه آزاد برابر پاس قوامین به برتری دست يافت و راهی بازی پایانی شد و در ادامه پارس جنوبی با پیروزی مقابل شهرداری بندرعباس به دیدار دانشگاه آزاد در بازی نهایی رفت.

مبارزه دو تیم در بازی پایانی با برتری 3 بريک پارس جنوبی در بخش تالو آغاز شد. اما در ساندا این دانشگاه آزاد بود که  5 بر چهار صاحب پیروزی شد ولی در مجموع پارس جنوبی با نتیجه 7بر شش به برتری دست يافت و قهرمان شد.

از مهمترین اتفاقات دیدار نهایی مبارزه محسن محمدسیفی و سجاد عباسی در وزن 75- کیلوگرم بود که با برتری سجاد عباسی همراه شد. در حالیکه محسن محمدسیفی وزن خود را تغییر داده بود در راند اول پیروز شد اما در راند دوم ضربه سنگین سجاد عباسی باعث شد که داوران او را برنده اعلام کنند. با این اصاف محسن محمدسیفی قهرمان بلامنازع آسیا و جهان پس از 6 سال در مجموع مسابقات داخلی و بین المللی شکست خورد.

در بخش ساندا، مسعود انصاری، عرفان آهنگریان، سعید فاضلی، سجاد عباسی و حمیدرضا قلی پور برای دانشگاه آزاد پیروزی به ارمغان آوردند.پیروزیهای پارس جنوبی نیز توسط، فرود ظفری، جعفر شیرزاد، مرتضی نوروزی و امیر فضلی کسب شد.

در دیدار رده بندی نیز شهرداری بندرعباس 12 بر یک پاس قوامین کرمانشاه را شکست داد و به عنوان سومی رسید. در بخش تالو شهرداری بندرعباس 4 بر صفر از حریف پیش افتاد و در ساندا نیز برتری خود را حفظ کند تا در نهایت شاگردان علیرضا بهرمن با کسب پیروزی 12 بر یک به عنوان سومی دست یابند.تیم پاس قوامین نیز که با هدایت مجید ملکی با استفاده از ووشوکاران جوان و با هزینه اندک پای به لیگ هشتم گذاشته بود با کسب عنوان چهارمی به کار خود پایان داد.

در هشتمین دوره رقابت های لیگ برتر ووشوی باشگاه های کشور 9 تیم در دو گروه حضور داشتند که در گروه یک، تیم های دانشگاه آزاد، شهرداری بندرعباس، شینگ یی چوان ووشو(عمران اریکه)، رنگ فیروزه شیراز و تاکسیرانی آمل رقابت کردند و در پایان دانشگاه آزاد و شهرداری بندرعباس به نیمه نهایی صعود کردند.در گروه دو نیز پارس جنوبی، سپاه میرجاوه سیستان و بلوچستان، پاس قوامین ناجا و هیات آذربایجان شرقی رقابت کردند که پارس جنوبی و پاس قوامین به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید