www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۴۴ 1393/09/10

وی تنها به سبک خود اهمیت می دهد؛ عابدین نژاد: با خواسته های نادرست سرپرست انجمن مخالفت کردم، برکنار شدم

مربی سابق تیم ملی موی تای جوانان گفت: به دلیل این که به خواسته های نادرست سرپرست انجمن موی تای تن ندادم، برکنار شدم. مهدی عابدین نژاد در گفتگو با خبرنگار رزم نیوز، ضمن بیان این مطلب افزود: سرپرست انجمن موی تای از من خواست که موی تای استان گیلان با سبک پاهویوت ادغام شود. […]

مربی سابق تیم ملی موی تای جوانان گفت: به دلیل این که به خواسته های نادرست سرپرست انجمن موی تای تن ندادم، برکنار شدم.

مهدی عابدین نژاد در گفتگو با خبرنگار رزم نیوز، ضمن بیان این مطلب افزود: سرپرست انجمن موی تای از من خواست که موی تای استان گیلان با سبک پاهویوت ادغام شود. اما من چون با این کار مخالفت کردم، برکنار شدم.

وی ادامه داد: بنده به پیشنهاد استاد توحیدی و ابلاغ جواد نصیری (سرپرست سابق انجمن موی تای)، نماینده موی تای استان گیلان شدم که در مدت حضورم در این سمت، اقدامات مفیدی برای موی تای استان گیلان انجام شد، از جمله: برگزاری استاژ فنی با حضور 110 شرکت کننده، برگزاری مسابقات داخلی و اردوهای مختلف برای قهرمانان استان، میزبانی مسابقات قهرمانی کشور، کسب 10 مدال برای استان و فعال کردن موی تای در اکثر شهرستان ها. البته این موفقیت ها به دلیل این بود که دوران مدیریت نصیری، دوران طلایی موی تای ایران بود.

مسئول سابق موی تای استان گیلان تصریح کرد: از وقتی که عبادتی سرپرستی انجمن موی تای را برعهده گرفت، این رشته با افت شدیدی مواجه شد. به عنوان مثال، تعداد شرکت کنندگان در مسابقات کشوری که همیشه با حضور 400 الی 500 نفر برگزار می شد، تقریباً به یک پنجم کاهش یافت و این که در آزمون دوره های مربیگری، شرکت کننده ها اکثراً از سبک پاهویوت و یا سبک های دیگر بودند. در واقع، چون وی مسئولیت سبک پاهویوت را نیز برعهده دارد، برای موی تای اهمیت چندانی قائل نیست.

عابدین نژاد با اشاره به این که عبادتی تنها چند کتاب در موی تای تالیف کرده اما از نظر مدیریتی ضعیف کار می کند، اظهار داشت: وی بیشتر نماینده های استان گیلان را از سبک پاهویوت انتخاب کرد و افرادی که از روزهای اول سرپرستی با وی همکاری داشتند نیز اکثراً کناره گیری کردند. البته عبادتی چند کتاب راجع به موی تای تألیف کرده، ولی در مدیریت موی تای ضعیف عمل کرده است.

وی یادآور شد: استاد توحیدی بنیانگذار موی تای بوده و دارای بالاترین سطح فنی است و به همین دلیل، لقب آرجان فقط برای وی به کار برده می شود. این در حالی است که عبادتی همواره از این لقب استفاده می کند.

مربی سابق تیم ملی موی تای جوانان در پایان، در مورد عملکرد موی تای کاران کشورمان در بازی های ساحلی آسیا گفت: این نتایج، حاصل زحمات مسئولان و کادر فنی قبلی بوده است. بنده از رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی و همچنین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، می خواهم که فکری به حال رشته موی تای کنند تا مربیان و ورزشکاران این ورزش که به علت سوء مدیریت فعلی دلسرد و پراکنده شده اند، مجدداً همچون گذشته به فعالیت خود ادامه دهند.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید