www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۲:۲۴ 1394/08/27

ووشو قهرمانی جهان – جاكارتا؛ سانداکاران ایران نایب قهرمان جهان شدند

تیم ملی ووشو ایران که در پایان سیزدهمین دوره رقابتهای قهرمانی جهانی در مجموع تالو و ساندا عنوان سوم را کسب کرده بود در بخش ساندا با ششش مدال طلا نایب قهرمان شد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، پرونده سیزدهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی جهان بعد از سه روز مبارزه نزدیک به ۱۰۰۰ […]

تیم ملی ووشو ایران که در پایان سیزدهمین دوره رقابتهای قهرمانی جهانی در مجموع تالو و ساندا عنوان سوم را کسب کرده بود در بخش ساندا با ششش مدال طلا نایب قهرمان شد.
به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، پرونده سیزدهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی جهان بعد از سه روز مبارزه نزدیک به ۱۰۰۰ ووشوکار از ۸۲ کشور جهان بعد ظهر امروز با قهرمانی چین خاتمه يافت و تیم ملی کشورمان با کسب شش مدال طلا، سه نقره و یک برنز در مکان سوم ایستاد.

در بخش سانداي این دوره از رقابتها تيم ايران در مجموع رقابت مردان و زنان با کسب ۶ مدال طلایی که توسط صديقه دريايي، شهربانو منصوريان، مريم هاشمي، محسن محمدسيفي، امير فضلي و حميدرضا قلي پور و تک مدال برنز جعفر شيرزا به عنوان نايب قهرماني جهان رسيد. چين با ۷ مدال طلا و يک نقره در ساندا قهرمان شد و فيليپين با ۲ طلا و يک برنز به عنوان سومي رسيد.

در پایان این دوره از مسابقات چین در مجموع دو بخش ساندا و تالو با ۱۴ طلا و یک نقره قهرمان شد. مالزی میزبان مسابقات با ۷ طلا ، سه نقره و شش برنز در مکان دوم ایستاد و تیم ملی کشورمان هم سوم شد. برای تیم کشورمان علاوه بر هفت مدال بخش ساندا ، فرشاد عربی ، زهرا کیانی و تیم دوئلین مردان سه مدال برنز نیز در بخش تالو کسب کرد.

تیم های هنگ کنگ با ۵ طلا ، ۴ نقره و ۲ برنز ، روسیه با ۴ طلا ، ۴ نقره و سه برنز ، مالزی با ۴ طلا ، ۴ نقره و ۴ برنز ،کره جنوبی با ۲ طلا ، ۴ نقره و ۴ برنز ، فیلپین با ۲ طلا ، ۲ نقره و یک برنز و ماکائو با ۲ طلا ، یک نقره ، برنز عناوین چهارم تا دهم را کسب کردند. در این دوره از رقابتها در مجموع ۲۰۰ مدال توزیع شد که از میان ۸۲ کشور شرکت کننده تنها ۳۵ کشور موفق به کسب مدال شدند.

تیم کشورمان دوره قبل با ۷ مدال طلا ( محسن محمد سیفی ، امیر فضلی ، حمید رضا قلی پور ، الهه منصوریان ، مریم هاشمی ، شهربانو منضوریان و تیم دوئلین آقایان) و ۴ مدال برنز ( فرشاد عربی ۲ مدال ، هانیه رجبی و دوئلین بانوان) مکان دوم را کسب کرده بود.

Tel-razmavar1

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید