www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۰۳ 1393/09/01

ووشو در آغاز راه سخت قهرمانی

سرمربی تیم ملی ووشو گفت: ایران یکی از قدرت‌های درجه اول ووشو جهان است وتوانایی رسیدن به سکوی نخست را دارد ولی باید راه سخت و ناهمواری را طی کند. حسین اوجاقی بعد از پایان رقابتهای جام جهانی با بیان مطلب افزود: این رقابتها هر دوسال یک بار با حضور نفرات اول تا سوم رقابتهای […]

سرمربی تیم ملی ووشو گفت: ایران یکی از قدرت‌های درجه اول ووشو جهان است وتوانایی رسیدن به سکوی نخست را دارد ولی باید راه سخت و ناهمواری را طی کند.

حسین اوجاقی بعد از پایان رقابتهای جام جهانی با بیان مطلب افزود: این رقابتها هر دوسال یک بار با حضور نفرات اول تا سوم رقابتهای قهرمانی جهان برگزار می شود و در این دوره نیز شاهد حضور بهترین های جهان در اوزان مختلف بودیم که باعث شدسطح فنی مسابقات به میزان قابل توجه بالا برود. در واقع کمیت پائین ولی کفیتی بالایی داشت.

به گزارش “رزم نیوز” و به نقل از خبرگزاری مهر اوجاقی در مورد عملکرد تیم ملی ایران هم گفت: ما برای حضور در این مسابقات چهار سهمیه داشتیم که بعد از بازگشت تیم ملی از بازیهای آسیایی اردوهای آماده سازی شکل جدی تری به خود گرفت و در همین مدت کم تلاش شد تا در کنار بالابردن توان فنی و بدنی نفرات اعزامی ،  کارهای روحی و روانی نیز انجام شد و این نتایج نشان داد به اهدافی که ترسیم کرده بودیم به خوبی دست يافتیم.

سرمربی تیم ملی گفت: کسب چهار مدال طلا در بخش مردان توسط هر چهار ووشوکار اعزامی نتیجه قابل قبولی است. این نفرات زحمات زیادی در اردوهای آماده سازی و مسابقات کشیده اند. این نتیجه  برای اولین بار در تاریخ جام های جهانی افتاد که به جرات باید گفت افتخار بزرگی بود که در ووشو ایران ماندگار خواهد شد.

اوجاقی با اشاره به اینکه ایران اکنون یکی از قطب های برتر ووشو جهان است اظهار داشت: ووشو ایران راه رسیدن به رتبه یک دنیا را طی می کند و برای پشت سر گذاشتن چین کار بسیار سختی پیش رو خواهیم داشت.  راهی که طولانی و ناهموار ولی شدنی است که نیاز به تلاش همه جانبه و سرمایه گذاری مناسبی دارد.

وی در مورد اینکه بدون تالو نمی توان به هدف رسید گفت: این مسئله صحیح است و فدراسیون از آن به خوبی اطلاع دارد. در حال استخدام مربی چینی برای بانوان و آقایان هستیم و در صورت فراهم شدن مسائل مالی می توانیم در آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی گفت: با این نتایجی که در جام جهانی به دست آمد کار ما برای مسابقات قهرمانی جهان سال آینده دشوار تر از گذشته شده ، اندونزی میزبان مسابقات جهانی 2015 است که با برنامه ریزی مناسبی تیم خوبی را برای دفاع از عنوان نایب قهرمانی خود در فاصله یک سال باقی مانده آماده می کنیم.

اوجاقی در پایان در مورد اجرای قانون جدید نمایش امتیازات گفت: این قانون هنوز کامل نشده و ایردات زیادی دارد که باید رفع شود. ولی در کل خوب بود و ووشو را به سمت عدالت بیشتر در مسابقات و قضاوت ها پیش برد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید