www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۱۰ 1394/06/28

ووشو بین المللی جام پارس – تهران؛ فرشاد عربی نخستین طلا را کسب کرد/ نتایج کامل صبح روز نخست

پنجمین دوره رقابتهای بین المللی ووشو جام پارس با کسب اولین مدال طلا توسط نمایندگان ایران در بخش تالو آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، این دوره از مسابقات صبح امروز شنبه با حضور ووشوکارانی از کشورهای گرجستان، سوئد، پاکستان، افغانستان، عراق، روسیه، آمریکا، هنگ کنگ، ترکمنستان، فیلیپین، ارمنستان، اندونزی، قزاقستان، جمهوری آذربایجان، […]

پنجمین دوره رقابتهای بین المللی ووشو جام پارس با کسب اولین مدال طلا توسط نمایندگان ایران در بخش تالو آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، این دوره از مسابقات صبح امروز شنبه با حضور ووشوکارانی از کشورهای گرجستان، سوئد، پاکستان، افغانستان، عراق، روسیه، آمریکا، هنگ کنگ، ترکمنستان، فیلیپین، ارمنستان، اندونزی، قزاقستان، جمهوری آذربایجان، ازبکستان، ویتنام، هند و ایران در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی آغاز شد.

صبح امروز ووشوکاران در دو بخش تالو و ساندا به میدان رفتند که در فرم “نان چوان” بخش تالو  “فرشاد عربی” از تیم منتخب ایران با کسب امتیاز ۹،۵۵ برسکوی نخست ایستاد و مدال طلا را از آن خود کرد.”طاهر قاسمی” از پارس جنوبی با امتیاز ۹،۴۰ به عنوان دومی رسید و “کاسیر تین” از آمریکا با امتیاز ۹،۳۸ سوم شد.

همچنین در فرم “چانگ چوان”  “چونگ تین” از تیم ملی هنگ کنگ با کسب امتیاز  صاحب مدال طلا شد. “رضا خلف زاده” از پارس جنوبی با امتیاز ۹،۴۳ به عنوان دومی رسید و “امیر محمدرضایی” دیگر تالوکار پارس جنوبی با امتیاز ۹،۳۳ سوم شد.

در مبارزات بخش ساندا و در وزن ۵۶- کیلوگرم مسعود انصاری از تیم منتخب ایران ابتدا نماینده افغانستان را شکست داد، اما در ادامه برابر “الکین امینوف” از آذربایجان شکست خورد و از گردونه رقابت ها کنار رفت. در همین وزن، علی بختیاری از پارس جنوبی پس از استراحت در دور نخست مقابل سانداکار ارمنستانی پیروز شد.

در وزن ۶۰- کیلوگرم فرود ظفری از پارس جنوبی با کسب ۲ پیروزی متوالی مقابل حریفانی از ویتنام و فیلیپن خود را به مرحله نیمه نهایی رساند. در همین وزن، “عرفان آهنگریان” از منتخب ایران نیز کار خود را با برتری مقابل “رسلان پیرلایف” از آذربایجان آغاز کرد.  جعفر شیرزاد از پارس جنوبی در وزن ۶۵-  کیلوگرم توانست در دور نخست بر حریفی از آذربایجان غلبه کند.

این دوره از مسابقات عصر امروز از ساعت ۱۶ پیگیری می شود و تا فردا عصر ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.