www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۰۹ 1398/02/30

ووشوکاران جوان به اردو می روند

مرحله جدید تمرینات تیم های رده سنی پایه ووشو برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا در محل آکادمی ووشو آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، تیم ملی ووشوی جوانان ایران، رقابت‌های قهرمانی آسیا را پیش روی دارد. این مسابقات طی روزهای ۲۵ مرداد الی ۲ شهریورماه به میزبانی برونئی برگزار می‌شود.

در این رقابت‌ها، پسران تالوکار در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان حضور دارند و در بخش ساندا نیز مبارزات در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.بر این اساس مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم پسران ایران از امروز (دوشنبه) در آکادمی ووشو آغاز شد و تا هفتم خردادماه ادامه می‌یابد.

بر همین اساس در بخش ساندا و در رده سنی نوجوانان محمد مقدم کوهی (تهران)، میلاد عسگری زاده (اصفهان)، محمدریگی، ناروئی و یونس شهرکی (سیستان و بلوچستان) ارسلان رحیمی (سمنان)، آرین افراز (قزوین)،سهیل موسوی و محمدرضا اسماعیلی (مازندران) آروین فرجی (کردستان) به اردو دعوت شدند.

در رده جوانان نیز احمد رحیمی ریگی، شایان شه بخش (چهارمحال و بختیاری)، فرزاد مسعودکیش (کهکیلویه و بویراحمد)، علی ظفری (همدان)، سیاوش دادرس، محمدرضا صحرایی (اردبیل) مهدی اکبری (قم)، سیدمهدی رضوی (فارس) و ابراهیم اصلانی (زنجان)، رضا آقایی، ضا کاویان پور، شاهین اسلامیان و حسن لطفی (مازندران)، اسماعیل کرمی و قرنی ابراهیمی (آذربایجان غربی) و محمدفوائد حسن وند (لرستان) در اردوی آماده سازی تمرین خواهند کرد.

در بخش تالو نیز امیرعلی میلابی (تهران)، محمدعلی مجیری، علی شکروی، پویا حاتمی، یونس خدایی، شاهین بنی طالبی و طاها بدیعی (اصفهان)، ابوالفضل قره باغی و وحید هدایت پور (زنجان) و حسین قبله نمای (گیلان) به اردو دعوت شدند.

هدایت تالوکاران جوان را «فرشاد عربی» به عنوان سرمربی و «علیرضا بهرمن» به عنوان مربی برعهده دارند. «امیر اوجاقی» سرمربی سانداکاران است و «علی شیرآقایی» و «عباس شیبک» به عنوان مربی وی را همراهی می‌کنند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید