www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۵۷ 1398/02/28

ورود به MMA شاید بعد از المپیک ۲۰۲۰ توکیو!

جُردن باروز از زمان احتمالی ورود به دنیای قفس می گوید.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، سالهاست که طرفداران MMA از پتانسیل بالای جُردن باروز امریکایی قهرمان المپیک در رشته کشتی برای ورود به دنیای کیج و قهرمانی در آن صحبت می کنند اما با این وجود تا به امروز این اتفاق رخ نداده است و شاید هم باروز اصلاً نیازی به آن ندیده است.

او در برنامه اخیر The MMA Hour در این رابطه چنین گفت: “جذاب است. نمی توانم کاملاً آن را رد کنم. در اوایل دوران کشتی ام خیلی به آن فکر می کردم و دوست داشتم مبارزه کنم. پس از آن من به دورانی رسیدم که موفقیت های زیادی در کشتی به دست آوردم و پس آن دیگر نیازی به مبارزه کردن نمی دیدم و به خودم می گفتم که نیازی به مبارزه نیست چون از هر جهت خوبم خانواده ای دارم و از نظر مالی هم که تامین هستم.”
البته جُردن هنوز هم اذعان می کند که چرخش به سمت MMA وسوسه انگیز است خصوصاً از وقتی موفقیت های کشتی گیران سابق در MMA را شاهد بوده.
“می بینم که تمام آنهایی که زمانی کنار هم تمرین می کردیم در MMA قهرمان شدند. البته این حرفم طعنه به آنها نیست بلکه منظورم این است اگر آنها توانستند در MMA قهرمان شوند می دانم که من هم این توانایی را دارم چون تمام کیفیت ها و قابلیت هایی را که آنان دارند من هم دارم.”
باروز در ادامه درباره زمان احتمالی چرخشش به سمت MMA چنین گفت: “برایم جذاب است. چیزیست که من قطعاً در نظر می گیرم. اگر بخواهم مبارزه را در نظر بگیرم تا قبل از المپیک ۲۰۲۰ توکیو نخواهد بود و پس از آن درباره آن به طور جدی فکر می کنم.”
پس از مسابقه کشتی خیریه بین جُردن باروز و بن آسکرن در MSG نیویورک که با برتری ۱۱-۰ باروز پایان یافت ، دِینا وایت رئیس UFC تمایلش را برای حضور باروز در هشت ضلعی این سازمان ابراز کرد و حتی شایعاتی مبنی بر اولین مبارزه باروز در کیج در اواخر سال جاری میلادی شنیده شد که البته خود باروز این شایعات را قویاً رد کرده و گفته تا قبل از المپیک ۲۰۲۰ چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید