www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۱۰ 1393/12/19

ورزشکاری که تبعه می‌شود عرق ملی ندارد؛ پولادگر: خبرنگارانی که سنگ مهماندوست را به سینه می‌زدند چشم‌شان را باز کنند

رییس فدراسیون تکواندو گفت: تبعه شدن تکواندوکاران ایرانی بعد از حضور مهماندوست در کادرفنی تیم ملی آذربایجان رنگ گرفت که امیدوارم وی در این مساله نقشی نداشته باشد. به گزارش “رزم نیوز” ، محمدرضا پولادگر در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، در خصوص تکواندوکارانی که گفته شده تبعه آذربایجان شده‌اند، اظهار کرد: از کشورهای دیگر شرایط […]

رییس فدراسیون تکواندو گفت: تبعه شدن تکواندوکاران ایرانی بعد از حضور مهماندوست در کادرفنی تیم ملی آذربایجان رنگ گرفت که امیدوارم وی در این مساله نقشی نداشته باشد.

به گزارش “رزم نیوز” ، محمدرضا پولادگر در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، در خصوص تکواندوکارانی که گفته شده تبعه آذربایجان شده‌اند، اظهار کرد: از کشورهای دیگر شرایط مالی خوب به خیلی از تکواندوکاران پیشنهاد می‌شود. این پیشنهادات همیشه بوده است. چیزی که ملی‌پوشان را نگه می‌دارد تعهد و تعصب به کشور است. کسانی که فریب کشورهای دیگر را خورده‌اند و شرایط مالی بهتر را ترجیح داده‌اند عرق ملی ندارند. اگر برای ورزشکار ارزش‌های ملی و اعتقادی مهم باشد، هیچ وقت پرچم کشورش را نمی‌فروشد.

وی ادامه داد: تعهد به کشور را نمی‌توان با هیچ پولی خرید. ما در تیم ملی هیچ فرصت سوزی نکرده‌ایم. تمام قهرمانانی که می‌توانستند در ترکیب تیم ملی حضور داشته باشند به اردوهای تیم ملی دعوت شده‌اند. این که ملی‌پوشان تبعه کشورهای دیگر می‌شوند ربطی به فدراسیون ندارد. آنها به خاطر پول این کار را قبول کرده‌اند.

رییس فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سوال که حضور مهماندوست که هم اکنون سرمربی تیم ملی آذربایجان است، چه تاثیری در تبعه شدن تکواندوکاران ایران دارد؟ افزود: امیدوارم که مهماندوست نقشی در این اتفاقات نداشته باشد، اما شاهد هستیم که تبعه شدن تکواندوکاران ایران بعد از حضور وی در آذربایجان رخ داده است و قبل از آن هیچ ایرانی در ترکیب تیم ملی آذربایجان حضور نداشت. خبرنگارانی که بعد از برکناری مهماندوست سنگ او را به سینه می‌زدند و انتظار داشتند مهماندوست هم‌چنان سرمربی تیم ملی بماند لطفا چشمشان را باز کنند و قضایای پیش آمده را ببینند.

پولادگر در رابطه با شرایط مالی فدراسیون خاطر نشان کرد: در روزهای پایانی سال شرایط سختی داریم. در حال حاضر به صورت اعتباری کار می‌کنیم، زیرا وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نتوانسته‌اند بودجه‌ای که قرار بوده بدهند را تامین کنند. وزارت ورزش و جوانان 54 درصد از پولی که قرار بود پرداخت شود را داده است. کمیته ملی المپیک نیز از بودجه‌ای که قول داده شده بود فقط 60 درصد به ما داده است. البته به گفته مسئولان کمیته ملی المپیک با توجه به هزینه‌هایی که انجام داده‌اند 83 درصد به ما پرداخت شده است، زیرا امسال برای اولین بار هزینه‌های بازی‌های آسیایی اینچئون نیز از بودجه فدراسیون‌ها کم شده است.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید