www.khabarrazmavar.ir

نهرودی :

شناسه خبر : ۰۸:۳۶ 1395/09/01

وجدانم اجازه نمیدهد از ناطق انتقاد کنم/برخی چون نیستند منتقد شدند

سرمربی تیم ملی بوکس ایران در المپیک لندن گفت: هر وقت در خلوت خودم هم خواستم از ناطق نوری انتقاد کنم وجدانم به من اجازه نداد چرا که او هرچه در توان دارد برای بوکس می گذارد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، غلامحسین نهرودی پیشکسوت بوکس که سرمربیگری تیم ملی این رشته در المپیک لندن را نیز بر عهده داشت در گفتگو با خبرگزاری مهر در خصوص عملکرد ناطق نوری در فدراسیون بوکس گفت: قبل از اینکه اظهار نظری داشته باشم باید بگویم برخی اظهار نظرات روزهای اخیر از طرف دوستانم جای گلایه دارد. خدمات ناطق نوری به ورزش بوکس را نمی شود کتمان کرد. او تلاش زیادی برای راه اندازی و ادامه مسیر این رشته داشته و هر چه در توانش بود برای بوکس گذاشته است. همین منتقدان خودشان بهتر از من می دانند که ناطق چه زحماتی کشیده است. برخی تا زمانی که خودشان در فدراسیون بودند همه چیز درست بود اما تا از فدراسیون رفتند کارها همه مشکل دار است.

وی افزود: من از روزهای نخست فعالیت ناطق نوری در فدراسین بوکس همراهش بوده ام. هر وقت در خلوت خودم هم می خواهم از ناطق نوری انتقاد کنم وجدانم این اجازه را به من نمی دهد. اگر آنچه مورد نیاز است در اختیار وی بود و ناطق کاری نمی کرد آن وقت می شد به او انتقاد کرد. هرکسی برای اداره یک فدراسیون به بودجه نیاز دارد. همین قدر هم که فدراسیون اردوها را برگزار می کند و مسابقات را ترتیب می دهد کار بزرگی است. تا زمانی که وضعیت مالی بوکس درست نشود هیچ انتظاری نمی شود از این رشته داشت.

نهرودی در خصوص انتقاد برخی به سن ناطق نوری در پست ریاست فدراسیون گفت: ناطق نوری همیشه کارها را به صورت شورایی انجام می دهد. در آن زمان که مقصودی نایب رئیس فدراسیون بود مقصودی کارها را انجام می داد و ناطق نوری تنها روی امور نظارت داشت. حالا هم روح اله حسینی که هم جوان است و هم تحصیلکرده و هم هیچکس در فنی بودنش شک ندارد برنامه ها را اجرا می کند و مفهوم برخی انتقادها در خصوص سن ناطق نوری را نمی دانم. برای امور باید به جوانها اعتماد کرد اما استفاده از تجربه کارکشته ها ضروری است.

کارشناس و پیشکسوت رشته بوکس در پاسخ به این سوال که به نظر شما تاخیر برگزاری اردوی تیم ملی به دلیل تاخیر ورود مربیان خارجی توجیه پذیر است گفت: این تعلل به خاطر تاخیر ورود مربیان خارجی نیست بلکه فدراسیون برای برگزاری رقابتهای قهرمانی کشور منتظر ماند تا از دل آن ملی پوشان شناسایی شوند. بدون شک به زودی اردوی تیم ملی بزرگسالان نیز با جدیت آغاز به کار خواهد کرد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.