www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۵۰ 1394/03/02

واکنش سمندر به استعفای آرین خو: خوشحالم؛ بهتر بود به موضوعات فنی می پرداختند

رئيس فدراسيون كاراته نسبت به استعفاي مدير فني تيم هاي ملي و برخی اظهارات آرین خو از جمله اینکه” من در ابتدا اصلا قصد نداشتم مدیریت تیم‌های ملی کاراته بپذیرم، اما رئیس فدراسیون کاراته آنقدر به دفتر من آمد و التماس کرد تا با گذاشتن شروطی حاضر به پذیرش این سمت شدم. از اصرارهای سمندر […]

رئيس فدراسيون كاراته نسبت به استعفاي مدير فني تيم هاي ملي و برخی اظهارات آرین خو از جمله اینکه” من در ابتدا اصلا قصد نداشتم مدیریت تیم‌های ملی کاراته بپذیرم، اما رئیس فدراسیون کاراته آنقدر به دفتر من آمد و التماس کرد تا با گذاشتن شروطی حاضر به پذیرش این سمت شدم. از اصرارهای سمندر کلافه شده بودم”،  واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، عليرضا سمندر در این خصوص گفت: از مدتها در جريان نارضايتي برخي از ملي پوشان خانم وآقا بودم. اينكه اردونشينان شرايط فني اردو را در سطح خوبي نمي ديدند و اين موضوع را به فدراسيون منعكس مي كردند. از طرفي گزارش هايي هم از تيم هاي مختلف در رده هاي مختلف به دستم رسيد. من از حدود 2 هفته پيش پيش بيني استعفاي اين گونه مسئولين قبلي را كرده بودم. ولي حتي قبل از اينكه متن استعفاي آنان بدست من برسد اين موضوع را از رسانه ها شنيدم كه يك استعفاي دسته جمعي صورت گرفته است.

رئيس فدراسيون كاراته ادامه داد: كاراته ايران امروز در جايگاه قهرماني آسيا و قهرماني جهان فرصت كمي تا رقابتهاي قهرماني آسيا در ژاپن دارد و من از اينكه آقايان در فاصله سه ماه تا آغاز رقابتهاي قهرماني آسيا استعفا داده است خوشحالم، واقعا اگر آنها زمان را هم از ما مي گرفتند و دو ماه ديگر استعفا مي دادند چه بايد مي كرديم. من به عنوان رئيس فدراسيون كاراته در قبال تك تك اعضاي مجمع عمومي فدراسيون، مسئولين وزارت ورزش و خانواده بزرگ كاراته مسئول و پاسخگو بودم و هستم. من از طريق رسانه ها متوجه شدم كه اين افراد نسبت به حضور سركار خانم شاه محمدي اعتراضاتي داشته اند و وي را بازنشسته خطاب كرده اند سوالم اينجاست آيا صلاحيت بررسي بازنشستگي يك مدير به عهده مسئولين فني تيم است؟ مگر نه اين است كه در كشور ما سازمان بازرسي كل كشور و وزارت ورزش متولي اجراي قانون هستند. آيا بهتر نبود كه به جاي اين مسائل به موضوعات فني رسيدگي مي شد.

وي افزود: همچنين برخي از آقايان مدعي شدند كه حق و حقوق آنها پرداخت نشده من به صراحت اعلام مي كنم با وجود همه مشكل مالي كه گريبانگير فدراسيون كاراته هست كه حق و حقوق همه مسئولين فني كاراته تا پايان سال 93 پرداخت شد و تنها حقوقي كه از ما طلبكار هستند حقوق فروردين و ارديبهشت ماه است كه هنوز براي پرداخت آن دير نشده است.

سمندر خاطر نشان كرد: از آنجايي كه پيش بيني مي كردم كه برخي از دوستان نتوانند تا مسابقات آسيايي ما را همراهي كنند لذا بعد از بررسي هاي كارشناسي و خرد جمعي اعضاي هيئت رئيسه همين امروز غلامرضا دباغيان را به عنوان سرمربي تيم ملي بزرگسالان معرفي كرديم و تا ساعتي ديگر در مورد ساير رده هاي سني تيم ملي هم تصميم گيري خواهيم كرد تا همه بدانند كاراته متكي به فرد نيست و آنقدر سرمايه خوب، تكنيكي و جوان در اين رشته وجود دارد كه نگران هدايت تيم هاي ملي نباشيم. من براي تكريم جايگاه پيشكسوت كاراته و پيشنهاد مديريت تيم هاي ملي به دفتر كاري وي مراجعه كرده بودم كه نشان دهم قدردان پيشكسوتان گرانمايه اين رشته هستم، اما تصور نمي كردم اين رفتار مودبانه من امروز از سوي همان فرد به گونه ديگر تلقي و در رسانه ها منعكس شود. من با اين وجود و با علم به وجود مشكلات بارها حمايت خود را از تيم هاي ملي اعلام كرده بودم.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.