www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۰:۴۰ 1395/03/22

هوگوپوشان المپیکی حریفان خود را شناختند

 ششمین دوره تورنمنت بین‌المللی یونان (G1) در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان از دیروز (جمعه) با برگزاری مبارزات تکواندوکاران نونهال، در شهر “تسالونیکی” یونان آغاز شده است. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز امروز (شنبه) و در دومین روز این رقابت‌ها تکواندوکاران 8 وزن زنان و مردان در رده سنی بزرگسالان برروی شیاپ‌چانگ […]

 ششمین دوره تورنمنت بین‌المللی یونان (G1) در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان از دیروز (جمعه) با برگزاری مبارزات تکواندوکاران نونهال، در شهر “تسالونیکی” یونان آغاز شده است.
به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز امروز (شنبه) و در دومین روز این رقابت‌ها تکواندوکاران 8 وزن زنان و مردان در رده سنی بزرگسالان برروی شیاپ‌چانگ می‌روند، که از تیم‌ملی ایران آرمین هادی‌پور در وزن 54- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن 80- کیلوگرم، سجاد مردانی در وزن 87+ کیلوگرم و کیمیا علیزاده در وزن 62- کیلوگرم به مصاف حریفانشان خواهند رفت.

اما با انجام آیین قرعه کشی، حریفان نمایندگان کشورمان مشخص شدند که “آرمین هادی‌پور” در وزن 54- کیلوگرم پس از یک دور استراحت باید با برنده دیدار دو نماینده یونان مبارزه کند. در وزن 58- کیلوگرم، “فرزان عاشورزاده” یک دور استراحت خواهد داشت و سپس با یکی از نمایندگان بلغارستان و یا انگلیس رقابت خواهد کرد.

“مهدی خدابخشی” دیگر نماینده کشورمان که در وزن 80- کیلوگرم رقابت‌ می‌کند پس از یک دور استراحت رو در روی یکی از تکواندوکاران یونان و یا اسپانیا قرار خواهد گرفت و “سجاد مردانی” در وزن 80+ کیلوگرم نیز همانند دیگر نمایندگان کشورمان یک دور با قرعه استراحت رو به رو است و در ادامه با برنده دیدار نیوزیلند و انگلیس مبارزه خواهد کرد.

همچنین “کیمیا علیزاده” که در یک وزن بالاتر از وزن تخصصی اش برروی شیاپ چانگ خواهد رفت، در وزن 62- کیلوگرم در نخستین گام با “گابریلا داجنوس” از لهستان دیدار می‌کند و در صورت پیروزی باید با “هدایا ملک” مصری که از طریق رنکینگ سیستم، سهمیه المپیک ریو را بدست آورد و هم‌اکنون نفر سوم رنکینگ المپیکی وزن دوم است، رقابت‌ کند.

هدایت تیم ملی کشورمان در گروه مردان برعهده بیژن مقانلو بعنوان سرمربی، مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی بعنوان مربی است و مهرو کمرانی هدایت علیزاده را در این رقابت‌ها برعهده دارد.

رقابت های رده سنی بزرگسالان با حضور 230 تکواندوکار از ساعت 9 صبح (به وقت محلی) امروز (شنبه) آغاز می شود و تا ساعت 21 (به وقت محلی) ادامه خواهد داشت.

تورنمنت بین‌المللی یونان G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز برای رنکینگ المپیکی و جهانی تعلق می‌گیرد.

Tel-razmavar1

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.