www.khabarrazmavar.ir

لیگ برتر تکواندو؛

شناسه خبر : ۱۰:۲۹ 1395/07/28

هنرنمایی مربیان مدعی درغیاب رئیس/همه زیر ذره‌بین کادر فنی تیم ملی

رقابتهای لیگ برتر تکواندو روز پنجشنبه با برگزاری هشت دیدار از هفته های دوم و سوم پیگیری می شود که در مهمترین دیدارها یاسین پیش رو به مصاف تیم های اول و دوم فصل قبل می رود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، بازی‌های این هفته تحت تاثیر انتخاب کادر فنی تیم ملی و در غیاب رئیس سازمان که به کره جنوبی سفر کرده برگزار خواهد شد. به نظر می رسد مربیان لیگ برتری باید برای رسیدن به کادر فنی توانایی خود را پیش چشم رئیس فدراسیون که تصمیم گیرنده اصلی است نمایش دهند.

هر چند سابقه و توانایی همه مربیان شاغل در لیگ برتر برای مسئولان فدراسیون تکواندو اثبات شده است، ولی انگیزه انتخاب کادر فنی برای رقابتهایی این هفته می تواند جذاب و دیدنی باشد.

اما در این هفته علاقمندان به تکواندو که راهی خانه تکواندو خواهند شد شاهد بازیهای جذاب و دیدنی خواهند بود. شهرداری ورامین مدافع عنوان قهرمانی که لیگ را با شکست آغاز کرد ابتدا با هیات تکواندو شمالشرق دیدار می کند و سپس به مصاف یاسین پیش رو می رود. شاگردان پیام خانلرخانی برای کسب هر شش امتیاز این دو بازی برنامه دارند.

یاسین پیش رو قبل از دیدار با مدافع عنوان قهرمانی باید با دانشگاه آزاد نایب قهرمان دوره قبل که هفته اول با برتری مقابل شهرداری برای رقبا خط ونشان کشید، پیکار کند. شاگردان فریبرز عسگری در تیم یاسین پیش رو به عنون صدرنشین کار دشواری در این دو بازی پیش رو دارند.

برنامه کامل هفته دوم:
* شهرداری ورامین – تیم هیات تکواندوی شمال‌شرق
* پاس قوامین – تیم لوازم خانگی کن
* یاسین پیشرو البرز – تیم دانشگاه آزاد اسلامی
* هیات تکواندوی استان مازندران- مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه

برنامه کامل هفته سوم:
* شهرداری ورامین – تیم یاسین پیشرو البرز
* هیات تکواندوی استان مازندران – تیم دانشگاه آزاد اسلامی
* لوازم خانگی کن – تیم هیات تکواندوی شمال‌شرق
* پاس قوامین-مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید