www.khabarrazmavar.ir

Super Fight جنجالی در َشهر جنجالی

شناسه خبر : ۱۱:۵۸ 1395/07/03

نیویورک میزبان دو قهرمان UFC خواهد بود

کونار مک گرگور قهرمان فعلی سازمان UFC در دسته 66 کیلوگرم به تازگی اعلام کرده که تنها نبرد با قهرمان دسته 71 کیلوگرم او را راضی خواهد کرد. نبردی که به احتمال خیلی زیاد و برای اولین بار روز 12 نوامبر در شهر نیویورک برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، این مبارز پرحاشیه ایرلندی با این اظهار نظر به طور غیر مستقیم ادی آلوارز (قهرمان دسته 71 کیلوگرم یا همان Light Weight) را به مبارزه طلبیده ، اتفاقی که کاملا به مذاق دانا وایت رئیس سازمان UFC و شرکای فرصت طلبش خوش آمده و از همین الآن صحبت های زیادی پیرامون چگونگی این نبرد به گوش می رسد.

البته مک گرگور (معروف به نابخشوده) در حال حاضر از مصدومیت پا رنج می برد اما انگیزه و برنامه ریزی خوبی برای این مسابقه دارد. او در این چند ساله نشان داده که بهترین گزینه برای یک مبارزه بزرگ است و با استفاده از روحیه مبارزه جویانه اش ، تنور تبلیغات UFC را به خوبی گرم می کند.

این ایرلندی هنوز درگیر حواشی نبرد با نیت دیاز است و بعد از مبارزه ای که منجر به بازپس گیری کمربند طلایی دسته پر وزن (66کیلوگرم) شد در کنفرانس خبری با حریف آمریکایی و اطرافیانش به شدت درگیر شد و حتی کار به پرتاب قوطی نوشابه و نهایتا دخالت پلیس در سالن کشید.

در آن سوی دیگر میدان ادی آلوارز قهرمان سابق سازمان بلاتور که در ازای خروجش از این سازمان و پیوستن به UFC از دانا وایت قول مبارزه بر سر کمربند طلایی دسته 71 کیلوگرم (در صورت شکست رقبای اولیه ) را گرفته بود ، با شکست رافائل دوس آنیوس عنوان قهرمانی را از آن خود کرده است.

هرچند که اعلام شده بود که حبیب نورماگومدوف مبارز سرسخت و خوش تکنیک روس حریف بعدی آلوارز باشد ، اما تمایل مک گرگور برای این مبارزه معادلات و برنامه ها را بر هم زد تا اهالی هنرهای رزمی ترکیبی در انتظار یک Super Fight جذاب و دیدنی باشند.

مک گرگور 28 ساله تا به امروز20 برد و سه شکست را در مبارزات قفس به دست آورده و آلوارز  28 پیروزی و 4 شکست را در پرونده دارد و 4 سال نیز از حریف ایرلندی تبارش بزرگتر است.

علاوه بر نبرد نفسگیر این دو ، شهر محل برگزاری مبارزه نیز اهمیت ویژه ای دارد. چرا که مسئولین نیویورک به بهانه جلوگیری از ترویج خشونت تا سالیان سال اجازه برگزاری مبارزات سازمان UFC را در این شهر نمی دادند اما نهایتا با شکایت وایت و همکارانش ، دادگاه علاوه بر پرداخت غرامت چند میلیون دلاری ، حکم به برگزاری این مسابقات در NY را صادر کرد.

از این حیث ، نبرد مک گرگور – آلوارز جذابیت هایی فراتر از یک نبرد ساده خواهد داشت. نبردی که در صورت قطعی شدن یکی از حساس ترین مبارزات سال خواهد بود.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.