www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۰۰ 1394/03/09

نوسان بیشتر کومیته نسبت به کاتا، نمی‌دانم چرا کار خودشان را می‌کنند!

پایگاه خبری رزم نیوز به عنوان نخستین سایت تخصصی ورزش های رزمی و با هدف احترام به سلایق مختلف و طیف گسترده جامعه ورزش رزمی ایران، مهمترین اخبار روزانه مربوط به رشته های مختلف رزمی را در قالب یک مجله خبری منتشر می کند: باشگاه خبرنگاران جوان:  پس از استعفای داوود میقانی سرمربی تیم ملی […]

پایگاه خبری رزم نیوز به عنوان نخستین سایت تخصصی ورزش های رزمی و با هدف احترام به سلایق مختلف و طیف گسترده جامعه ورزش رزمی ایران، مهمترین اخبار روزانه مربوط به رشته های مختلف رزمی را در قالب یک مجله خبری منتشر می کند:

باشگاه خبرنگاران جوان:  پس از استعفای داوود میقانی سرمربی تیم ملی نوجوانان، محمودرضا میران سرمربی تیم ملی جوانان و ایرج اکبر لورئیس کمیته انضباطی، این بار نوبت به رئیس کمیته آموزش و عضو کمیته فنی فدراسیون جودو رسید. حجت الله مرادی رئیس کمیته آموزش و عضو کمیته فدراسیون جودو در جلسه کمیته فنی استعفای حود را اعلام و از هر 2 سمت خود در فدراسیون جودو کناره‌گیری کرد.

رئیس مستعفی کمیته آموزش فدراسیون جودو گفت:‌ نمی‌خواهم مسائل را باز کنم ولی سر بسته می‌گویم گودرزی وزیر ورزش فاتحه‌ای بخواند برای جودوی این روزهای کشورمان. من استعفاء داده‌ام ولی رئیس فدراسیون قبول نکرده است که دلیل عدم موافقت وی را نمی‌دانم ولی قصد بازگشت به فدراسیون و ادامه همکاری را ندارم. 3 سال رئیس کمیته آموزش بودم و بارها به من گفته‌اند که درست می‌گویی ولی نمی‌دانم چرا کار خودشان را می‌کنند! من با کسی شوخی ندارم و چه قبول بکنند و چه قبول نکنند دیگر به فدراسیون بر نمی‌گردم.

فارس: محمدرضا رودکی، کاپیتان تیم ملی جودو پس از دعوت رسمی رئیس فدراسیون امروز شنبه به صورت رسمی تمرینات خود را کنار دیگر ملی‌پوشان آغاز کرد.

ایسنا: مهران بهنام فر، سرمربی تیم کاراته مناطق نفت​‌خیز جنوب پس از سومی تیمش در سوپر لیگ کشور گفت: تیم ما امسال با سیاست بومی بودن و داشتن حداقل هزینه‌​ها بسته شد که به نظرم این سیاست جواب داد و بازیکنان ما نمایش فوق‌العاده‌ای داشتند. تیم ما عناوین قهرمانی و نایب‌قهرمانی را از سال‌های گذشته در کارنامه خود دارد. در لیگ امسال شاهد مسابقات زیبایی بودیم که نشان‌دهنده پتانسیل بالای کاراته ایران بود. لیگ معایب و محاسنی هم داشت و به نظر من این‌ که لیگ در دسته‌​های پایین‌تر، جوانان را در خود جای داده بود، از حسن آن محسوب می‌شود و این می​‌تواند پشتوانه قوی​ برای تیم‌ملی باشد.

ایرنا: علیرضا احسانی دبیرکمیته فنی فدراسیون کاراته می گوید: مسابقات سوپرلیگ نسبت به سال گذشته پیشرفت کرده و کاراته کاها عملکرد مناسبی در این لیگ داشتند. هدف تمامی ما این است که سوپر لیگ به تیم ملی کمک کند نه اینکه برعکس اعضای تیم ملی به لیگ کمک کنند. درطول برگزاری مسابقات سوپرلیگ درکومیته نوسان بیشتری نسبت به کاتا داشتیم که البته این اشکال نیست و به ماهیت لیگ و میزان آمادگی کاراته کاران باز می گردد و درمجموع عملکردشان نسبت به دوره قبلی بهتر بود. فدراسیون با برگزاری مسابقات دررده های مختلف سنی و لیگ های متنوع درپی شناسایی استعدادهای بالقوه کاراته است اما این کافی نیست و مربیان نیز باید با تربیت شاگردان مناسب، قدرت انتخاب برای فدراسیون وکادر فنی تیم های ملی را بالا ببرند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید